SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Polityka" liderem wśród tygodników

W I kwartale 2005 roku najwięcej z reklam zarobił tygodnik "Polityka". Na drugim miejscu, z niewielką stratą, jest "Wprost"

"Polityka", która jest liderem w sprzedaży (dane ZKDP), notuje również największe wpływy z reklam w całym rynku tygodników - wynika z danych Expert Monitor.

W I kwartale 2005 "Polityka" zarobiła ponad 21, 5 mln zł*. Na drugim miejscu uplasował sie tygodnik "Wprost", który zmniejszył znacząco dystans do "Polityki" i zepchnął na trzecie miejsce tytuł wydawnictwa Axel Springer Polska - "Newsweek".

Tygodników I kw 2004 I kw 2005 Pozycja
Przychody [mln] Przychody [mln] 2004 2005
POLITYKA 21,541 21,578 1 1
WPROST 18,280 21,554 3 2
NEWSWEEK POLSKA 18,389 20,758 2 3
TELE TYDZIEŃ 13,069 15,519 4 4
PRZYJACIÓŁKA 8,333 11,132 8 5
GALA 10,329 8,782 5 6
PANI DOMU 8,754 8,668 7 7
TELE MAGAZYN 7,340 8,007 9 8
NAJ 9,225 7,238 6 9
PRZEKRÓJ 6,387 6,775 10 10

* przychody wraz z autopromocją, reklamą drobną i reklamą specjalną

Dołącz do dyskusji: "Polityka" liderem wśród tygodników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl