SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pierwsze spersonalizowane czasopismo w Polsce

Właśnie ukazał się najnowszy numer czasopisma 'Print Partner', którego tematem jest druk cyfrowy i personalizacja.

Jest to pierwsze na polskim rynku czasopismo ściśle spersonalizowane – czytelnicy otrzymają swoje osobiste egzemplarze z własnym imieniem i nazwiskiem w komponowanym graficznie w projekt okładki.

Pierwsza partia „Print Partnera” w nakładzie kilkuset egzemplarzy trafi na największe, zaczynające się 4 kwietnia, europejskie targi poligraficzne Ipex 2006 w Birmingham.
Rozszerzony nakład, uzupełniony o najświeższe informacje z targów, gdzie będą prezentowane również światowe nowości w dziedzinie druku cyfrowego – będzie dostępny w drugiej połowie kwietnia.

Każdy z czytelników „Print Partnera” otrzyma specjalnie dla siebie przygotowany egzemplarz, a jego imię i nazwisko bądź nazwa firmy – pojawią się na specjalnie zaprojektowanej okładce, spersonalizowanej graficznie przy pomocy programu do personalizacji graficznej DirecType.

Wyjątkowo na potrzeby tego wydania została opracowana czcionka bitmapowa, przy czym każdy element alfabetu był specjalnie przygotowywany tylko dla tego projektu. W jego realizacji współuczestniczyły m.in. niemiecka firma Deutsch Technologies GmbH, która wykonała personalizację okładek, oraz polska drukarnia cyfrowa Maciaszczyk, która podjęła się ich wydrukowania.

Założeniem powstania nowego tytułu, które zadebiutowało w ubiegłym roku, było tworzenie dialogu pomiędzy zlecającymi usługi poligraficzne a drukarzami. Do końca 2005 roku ukazały się trzy numery „Print Partnera”.

Czasopismo jest adresowane do działów marketingu firm, agencji reklamowych i designerów.

Dołącz do dyskusji: Pierwsze spersonalizowane czasopismo w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl