SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy Wprost

Po nowym layoucie teraz czas na nową okładkę i logo

Duże zmiany w tygodniku "Wprost". W ubiegłym tygodniu wprowadzono nowy layout tygodnika a od poniedziałku "Wprost" ma nowe logo i okładkę.

- Po tylu latach używania jednolitego wzoru z charakterystyczną czerwoną obwódką - jest to rewolucyjna zmiana. Cieszę się niezmiernie, że znaleźliśmy odpowiednie miejsce, nie popadając ani w tekstomanię "Polityki", ani w obrazkowość "Newsweeka" - mówi Amadeusz Król.

Zmiany we "Wprost" zdecydowano się wprowadzić wraz z numerem z "Listą 100 najbogatszych Polaków".

- To wydanie co roku sprzedaje się bardzo dobrze - chcieliśmy to wykorzystać i pokazać naszym czytelnikom nowy produkt w nowym "opakowaniu" - mówi Król.

Dział marketingu AWR Wprost przygotował szeroko zakrojoną promocję numeru, począwszy od dzienników ogólnokrajowych, regionalnych, poprzez reklamę i konkursy w radiach - skończywszy na plakatach citylight i promocji na prawie 1000 stacjach benzynowych.

Nowy układ i szata typograficzna ma przyciągnąć nowych czytelników oraz zachęcić reklamodawców do umieszczania reklam w tygodniku "Wprost".

Dołącz do dyskusji: Nowy "Wprost"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl