SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy stand-up baru Magdy Gessler „Słony” od Brandy Desing

Agencja Brandy Design stworzyła system identyfikacji nowego stand-up baru Magdy Gessler „Słony”, który znajduje się przy zbiegu warszawskich ulic Pięknej, Kruczej i Mokotowskiej.

Logo „Słonego” jest rozwinięciem wypracowanej w barze stylistyki. Całość konceptu utrzymana jest w odcieniach ciepłego beżu. Dominującym kolorem jest pomarańcz.

Powtarzany na każdym z materiałów symbol - postać biegnącego kelnera - stanowi przeniesienie koncepcji filozofii stand-up barów, gdzie obowiązuje luźna atmosfera. Hasłem zachęcającym do odwiedzenia baru "Słony" jest „stoisz/gadasz/jesz/pijesz/poznajesz/uśmiechasz się”. Oparto je na obowiązującej w stand-up barach formule "jedzenia na stojąco", która ma sprzyjać nawiązywaniu relacji.

Całość koncepcji systemu dopełniają m.in. projekty serwetek, menu, wizytówek, opakowań na potrzeby cateringu zewnętrznego oraz projekty tapet znajdujących się na ścianach.

To kolejny, po "Fukierze" i „Słodkim-Słonym”, projekt realizowany przez Brandy Design dla Magdy Gessler.

Dołącz do dyskusji: Nowy stand-up baru Magdy Gessler „Słony” od Brandy Desing

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl