Nowy magazyn shoppingowy na polskim rynku
W połowie października na polskim rynku zadebiutuje znany na świecie magazyn shoppingowo-lifestylowy "T3" prezentujący produkty głównie z zakresu elektroniki użytkowej, a także m.in. wyposażenia wnętrz czy artykułów sportowych.
- "T3" jest pismem skoncentrowanym na produktach, które często określa się mianem "obiektów pożądania". Pomagamy czytelnikom odnaleźć się w nowinkach technicznych na rynku, podpowiadamy co jest modne i stylowe, a wszystko to ilustrowane jest olśniewającymi zdjęciami - zachwala Michał Stępień, redaktor naczelny polskiej edycji "T3". Główne działy magazynu to "Play", "Puls", "Praca" i "Dom", a jego objętość ma wynosić od 120 do 150 stron. Pismo kierowane będzie do kobiet i mężczyzn w wieku od 25 do 40 lat, dobrze zorientowanych w nowościach rynkowych.
Prawa do tytułu "T3" należą do brytyjskiego wydawnictwa Future. Obecnie ukazuje się on w 23 krajach świata. W Polsce magazyn "T3" będzie wydawany na licencji przez wydawnictwo AVT-Korporacja. Ma ukazywać się co dwa miesiące i będzie kosztować 9,80 zł. Nakład pierwszego wydania wyniesie 40 tys. egz. i ma być stopniowo zwiększany. - Jest to strategia "dolewania łyżeczką", która na przestrzeni lat doskonale sprawdziła się w przypadku innych naszych tytułów - tłumaczy nam Stępień. Docelowo sprzedaż "T3" ma wynosić od 50 do 100 tys. egz.
Wejście na rynek pisma wspierać będzie kampania prowadzona w tytułach wydawcy i w internecie.
Wydawnictwo AVT-Korporacja specjalizuje się w czasopismach oraz informatorach poradnikowych - specjalistycznych i popularno-naukowych dla czytelników o wyraźnie określonych zainteresowaniach: hobbistów i profesjonalistów. Portfolio AVT liczy łącznie ponad 20 tytułów regularnych.
Dołącz do dyskusji: Nowy magazyn shoppingowy na polskim rynku