SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy magazyn o polityce

W październiku na rynku ukaże się nowy, specjalistyczny miesięcznik 'Marketing Polityczny'.

Magazyn jest pierwszym profesjonalnym czasopismem skierowanym do polityków, kandydatów na stanowiska zarówno w naczelnych organach państwowych, jak i wszystkich szczebli samorządu terytorialnego, lobbystów, specjalistów od reklamy, promocji i public relations, zawodowych urzędników, a także studentów, pracowników naukowych i nauczycieli zainteresowanych tą oraz pokrewnymi dziedzinami, czytamy w komunikacie przesłanym wortalowi „Wirtualnemedia.pl”.

„Rynek polityczny staje się w Polsce coraz bardziej złożony. W kolejnych kampaniach wyborczych powszechnie wykorzystywane są różnorodne metody i techniki marketingowe. Naszym zadaniem jest dostarczenie wiedzy na temat wszelkich działań w zakresie stosowania marketingu politycznego” – mówi Łukasz Cieniak, z-ca redaktora naczelnego i wydawca miesięcznika.

„MP” liczy na dotarcie do ponad 10 tys. polityków różnego szczebla, konsultantów politycznych, specjalistów od wizerunku i PR. Pozostałe, ważne grupy odbiorców to kadra naukowa politologów oraz kilkunastotysięczna grupa studentów politologii, dziennikarstwa i dziedzin pokrewnych.

W pierwszym okresie pismo będzie dostępne w bezpłatnej wersji eletronicznej. W październiku planowana jest wysyłka miesięcznika do wszystkich zainteresowanych. Równolegle ukaże się wersja drukowana czasopisma.

Wiedza zawarta w magazynie to efekt współpracy zespołu profesjonalistów w swoich dziedzinach – dziennikarzy, naukowców oraz praktyków, którzy już odnieśli sukces. Zespół redakcyjny tworzą absolwenci Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych z Uniwersytetu Warszawskiego.

„Nasi publicyści skupiają się nie tylko na teraźniejszych aspektach marketingu politycznego, lecz również starają się przewidzieć przyszłe trendy wykorzystania technik marketingowych w polityce” – mówi Piotr Gołębiowski, redaktor naczelny MP.

„Na łamach naszego miesięcznika spotkamy komentarze i opinię wybitnych znawców dziedziny marketingu politycznego, poczynając od kadry naukowej, poprzez międzynarodowych specjalistów, aż do praktyków marketingu w Polsce. Wierzymy, że rzetelna wiedza na temat procesów wyborczych przyczyni się do wyższych standardów w prowadzeniu kampanii, co jest korzystne zarówno dla specjalistów w tej dziedzinie, jak i zwykłych obywateli, którzy są przecież odbiorcami działań marketingu politycznego” – dodaje Gołębiowski

Na świecie jest kilka tytułów prasowych o zbliżonej tematyce do Marketingu Politycznego – w Stanach Zjednoczonych wydawane jest Campaigns & Elections. W Niemczech Politik & Kommunikation.

„Myślę, że „Marketing Polityczny” jest wielką szansą dla wszystkich ludzi w Polsce, którzy chcą być informowani o różnych aspektach szeroko pojmowanej polityki. Jako Redaktor Naczelna Campaigns & Elections, czasopisma o tej samej tematyce w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej, życzę „Marketingowi Politycznemu” wszystkiego najlepszego na jego nowej drodze” - powiedziała Morgan Elizabeth Felchner, redaktor naczelna największego w USA miesięcznika poświęconego marketingowi politycznemu.

Dołącz do dyskusji: Nowy magazyn o polityce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl