SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy magazyn dla programistów już na rynku

Dziś do sprzedaży trafił pierwszy numer dwumiesięcznika "Magazyn TYPO3", poświęconego jednemu z najbardziej zaawansowanych na świecie darmowych systemów CMS TYPO3. Wydawcą pisma jest firma EMIA Outsourcing Solutions.

"Magazyn TYPO3" przeznaczony jest dla programistów i ludzi z branży IT, zwłaszcza dla webdeveloperów, programistów php, webmasterów i osób odpowiedzialnych za tworzenie stron internetowych. W tytule znaleźć można informacje dotyczące konfiguracji, działania, możliwości rozbudowy, rozwoju oraz nowości systemu TYPO3. Objętość pisma wahać się ma między 80 a 100 stron (pierwszy numer liczy ich 80).

Dwumiesięcznik sprzedawany jest w dwóch wersjach: papierowej dystrybuowanej za pomocą salonów Ruchu i Empik oraz elektronicznej dostępnej w e-Kiosku, skąd bezpłatnie można było ściągnąć numer zerowy. Według danych wydawcy pobrano 1,2 tys. egz. wydania zerowego. - Zaskakująca liczba pozytywnych opinii od czytelników oraz duże zainteresowanie prenumeratą wskazała nam, że wybór tematyki pisma i sposób przygotowania był właściwy - komentuje Ilona Twardowska, wydawca "Magazynu TYPO3".

Nakład pierwszego numeru dwumiesięcznika wynosi 2 tys. egz., z czego 500 sztuk trafi do prenumeraty redakcyjnej. Docelowo wydawca chce zwiększyć nakład pisma, ale będzie to zależeć od wyników sprzedaży premierowego wydania.

Cena okładkowa tytułu wynosi 29,90 zł, a taniej można go kupić w prenumeracie (wydawca przygotował kilka jej wersji, np. pakiet z wydaniem papierowym i elektronicznym). Do każdego numeru pisma dołączona będzie płyta CD, zawierająca aplikacje, moduły, narzędzia, paczki instalacyjne systemu TYPO3 oraz oprogramowanie przydatne w pracy webdeveloperów.

Redaktorem naczelnym "Magazynu TYPO3" został Daniel Andrzej Ciunkiewicz, dotychczas manager projektów TYPO3, programista, wdrożeniowiec i szkoleniowiec z zakresu funkcjonalności tego systemu, a także felietonista publikujący artykuły w czasopismach i na portalach branżowych. Zespół redakcyjny dwumiesięcznika liczy sześć osób, których wspiera czterech stałych współpracowników.

Debiut pisma wsparty jest działaniami promocyjnymi na branżowych stronach internetowych i na forach o tej tematyce.

  • Więcej informacji:
  • TYPO3

Dołącz do dyskusji: Nowy magazyn dla programistów już na rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl