Nowy magazyn dla programistów już na rynku
Dziś do sprzedaży trafił pierwszy numer dwumiesięcznika "Magazyn TYPO3", poświęconego jednemu z najbardziej zaawansowanych na świecie darmowych systemów CMS TYPO3. Wydawcą pisma jest firma EMIA Outsourcing Solutions.
"Magazyn TYPO3" przeznaczony jest dla programistów i ludzi z branży IT, zwłaszcza dla webdeveloperów, programistów php, webmasterów i osób odpowiedzialnych za tworzenie stron internetowych. W tytule znaleźć można informacje dotyczące konfiguracji, działania, możliwości rozbudowy, rozwoju oraz nowości systemu TYPO3. Objętość pisma wahać się ma między 80 a 100 stron (pierwszy numer liczy ich 80).
Dwumiesięcznik sprzedawany jest w dwóch wersjach: papierowej dystrybuowanej za pomocą salonów Ruchu i Empik oraz elektronicznej dostępnej w e-Kiosku, skąd bezpłatnie można było ściągnąć numer zerowy. Według danych wydawcy pobrano 1,2 tys. egz. wydania zerowego. - Zaskakująca liczba pozytywnych opinii od czytelników oraz duże zainteresowanie prenumeratą wskazała nam, że wybór tematyki pisma i sposób przygotowania był właściwy - komentuje Ilona Twardowska, wydawca "Magazynu TYPO3".
Nakład pierwszego numeru dwumiesięcznika wynosi 2 tys. egz., z czego 500 sztuk trafi do prenumeraty redakcyjnej. Docelowo wydawca chce zwiększyć nakład pisma, ale będzie to zależeć od wyników sprzedaży premierowego wydania.
Cena okładkowa tytułu wynosi 29,90 zł, a taniej można go kupić w prenumeracie (wydawca przygotował kilka jej wersji, np. pakiet z wydaniem papierowym i elektronicznym). Do każdego numeru pisma dołączona będzie płyta CD, zawierająca aplikacje, moduły, narzędzia, paczki instalacyjne systemu TYPO3 oraz oprogramowanie przydatne w pracy webdeveloperów.
Redaktorem naczelnym "Magazynu TYPO3" został Daniel Andrzej Ciunkiewicz, dotychczas manager projektów TYPO3, programista, wdrożeniowiec i szkoleniowiec z zakresu funkcjonalności tego systemu, a także felietonista publikujący artykuły w czasopismach i na portalach branżowych. Zespół redakcyjny dwumiesięcznika liczy sześć osób, których wspiera czterech stałych współpracowników.
Debiut pisma wsparty jest działaniami promocyjnymi na branżowych stronach internetowych i na forach o tej tematyce.
Dołącz do dyskusji: Nowy magazyn dla programistów już na rynku