SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy kierownik działu analiz Metropolu

Od listopada do działu analiz dziennika Metropol dołączy Agnieszka Łobodzińska.

Łobodzińska zajmuje się badaniami od ponad czterech lat, ostatnio pracowała w Agorze, gdzie zajmowała się analizami i badaniami prasowymi. W Metropolu do podstawowych zadań Łobodzińskiej będzie należało wsparcie działu sprzedaży poprzez przygotowywanie prezentacji handlowych, tworzenie analiz czytelnictwa oraz wydatków reklamowych.

Łobodzińska przejmie obowiązki Jacka Paciorka, który rozstał się z firmą.

Metropol (na świecie również jako Metro) jest największą i najszybciej rozwijającą się gazetą na świecie. Grupa Metro International SA wydaje 61 edycji Metropolu w 88 aglomeracjach w 19 krajach, w 18 językach w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz w Azji. Metropol dociera do bardzo atrakcyjnej grupy odbiorców – osób młodych, aktywnych, dobrze wykształconych. Codziennie gazety Metropol są czytane przez  18,5 miliona osób, tygodniowo docierają do ponad  40 milionów.

Dołącz do dyskusji: Nowy kierownik działu analiz Metropolu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl