Nowa seria poradnikowa w Gazecie Wyborczej
Poradniki dla poszukujących pracy przygotowane we współpracy z Wolters Kluwer Polska będą sprzedawane od poniedziałku 10 września z Gazetą Wyborczą. Seria obejmuje 6 tomów poświęconych różnym zagadnieniom związanym z poszukiwaniem i zmianą pracy.
Pierwszy tom serii będzie zatytułowany "Praca! Szukam - Zmieniam - Wybieram", kolejne tytuły to: "Jak i gdzie skutecznie szukać pracy?", "Jak napisać najlepsze CV i list motywacyjny?", "Jak najlepiej zaprezentować się podczas rozmowy kwalifikacyjnej?", "Jak wynegocjować najlepsze warunki zatrudnienia?" oraz "Mam już pracę! Prawo w pracy". Cena tomu to 14,99 zł.
Seria poradników będzie rozszerzeniem silnej poniedziałkowej oferty mediów Agory skierowanej do osób poszukujących pracy, na którą składają się "Gazeta Praca", dodatek do "Gazety Wyborczej", "MetroPraca.pl" dodatek rekrutacyjny do bezpłatnego dziennika "Metro" w zasięgu warszawskim oraz w serwisy rekrutacyjne GazetaPraca.pl i MetroPraca.pl.
Kolekcję wspiera kampania w TV (Polsat, TVN, TVP, TV4, TVP3) i radio (RMF rozgłośnie lokalne) oraz autopromocja w prasie i na portalu Gazeta.pl. Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa, a media zakupił dom mediowy Starlink. Start kampanii: 3 września 2007r.
Dołącz do dyskusji: Nowa seria poradnikowa w Gazecie Wyborczej