SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Niestandardowa akcja Metropolu dla Tele2

Od poniedziałku 11 września br. na łamach dziennika Metropol rozpoczęła się niestandardowa kampania firmy Tele2.

Celem kampanii jest poinformowanie czytelników o wprowadzeniu oferty abonamentów telefonicznych, z których mogą korzystać również dotychczasowi abonenci TP SA.

Kampania potrwa dwa tygodnie i odbywa się we wszystkich 10 miastach, w których jest obecny dziennik Metropol. Tele2 rozpoczęło kampanię, wykorzystując format typu MetroWrap – zewnętrzne opakowanie gazety, a w następnych dniach codziennie pojawią się reklamy w formatach Junior Page oraz ogłoszenia całostronicowe. Działania promocyjne są wspierane poprzez obrandowanie kolporterów  gazety. Każdy z ponad 400 kolporterów jest ubrany w koszulkę i czapeczkę Tele2, dodatkowo każdy z nich nosi plakaty reklamujące nowy produkt Tele2.

Dołącz do dyskusji: Niestandardowa akcja Metropolu dla Tele2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl