SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mniej zgłoszeń do Effie Awards

Do ósmej edycji konkursu Effie Awards 2007 zgłoszonych zostało 141 kampanii reklamowych. To mniej niż roku temu, gdy nadesłano 161 prac.

Organizujące konkurs Stowarzyszenie Agencji Reklamowych nie jest jednak zaniepokojone. - Pierwsze pobieżne analizy nie wskazują na to, że jakieś agencje wycofały się z konkursu. A Effie to konkurs znany i mający ustabilizowaną pozycję w środowisku, więc nie oczekuję tak dużych przyrostów zgłoszeń, jakie miały miejsce w poprzednich latach - komentuje dla "Gazety Wyborczej" Paweł Kastory, prezes SAR.

O nagrody ubiegać się będzie 99 kampanii reklamowych zgłoszonych przez agencje reklamowe oraz 42 kampanie zgłoszone przez domy mediowe. Wśród agencji najwięcej zgłoszeń nadesłała Publicis (8), a wśród domów mediowych - Mediacom (12). Najwięcej prac zgłoszono w kategorii usługi finansowe (16), żywność (15) oraz telekomunikacja (13).

Effie Awards to jedyny festiwal, który nagradza nie tylko wybitne pomysły kreatywne, ale głównie efekt rynkowy kampanii reklamowej. Wręczenie nagród w ósmej już edycji konkursu odbędzie się 22 października br. w Teatrze Wielkim w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: Mniej zgłoszeń do Effie Awards

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl