SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Leszczyński ambasadorem marki "Laif"

W dniu 6 stycznia 2006 roku Robert Leszczyński został redaktorem naczelnym popkulturowego magazynu lifestle’owego "Laif".

Leszczyński zapowiedział zmiany na poziomie layout’owym oraz merytorycznym pisma. Decentralizacja zawartości, czyli odejście od tematów stricte warszawskich i okołowarszawskich, pluralizm tematyczny, liberalizacja poglądów przedstawianych na łamach pisma, wyraźne opowiadanie się po konkretnie określonej stronie sporów społecznych, urozmaicenie form dziennikarskich o publicystykę, nawiązanie współpracy ze znanymi nazwiskami i ważnymi postaciami życia społecznego i kulturalnego to główne założenia Roberta Leszczyńskiego, który zamierza jednocześnie pełnić rolę ambasadora marki „LAIF”. Grupa docelowa pisma pozostanie niezmienna - 18-25 lat. Pierwszy w całości przygotowany przez Leszczyńskiego LAIF ukaże się na początku marca 2006 roku.
 
Natomiast jeszcze w styczniu ukaże się drugie wydanie nowej tematycznej mutacji LAIF-a – LAIF SPECIAL. Po ogromnym zainteresowaniu czytelników pierwszym LAIF SPECIAL (w sprzedaży listopad-grudzień 2005), w całości poświęconym używkom, Wydawca podjął decyzję o wypuszczeniu na rynek kolejnego numeru specjalnego, tym razem poświęconego zimowym sportom ekstremalnym. LAIF SPECIAL 2 ukaże się w nakładzie 55 000 egzemplarzy, z trzema płytami CD dołączonymi do części nakładu w cenie 8,90 zł oraz z T-shirtem reklamowym LAIF EXTREME w cenie 11,90 zł (dystrybucja nakładu z T-shirtami tylko w Empiku).
 
Kolejne standardowe wydanie LAIF-a ukaże się na początku lutego. Będzie zawierać płytę CD oraz walentynkowy gadżet – modną smycz do telefonu.
 
Miesięcznik LAIF ukazuje się od 2001 roku, aktualnie w cenie 8,90 w nakładzie 55 000 (sprzedaż na poziomie 50-60% - dane ZKDP). Do każdego numeru dołączona jest płyta CD. Jego Wydawcą jest Vindobona Development & Publishing Polska, w której portfolio znajduje się też magazyn „LAIFSTYLE – moda trendy, styl życia”, skierowany do zamożnych i kosmopolitycznych mieszkańców największych miast w wieku 25-40 lat. LAIFSTYLE jako dwumiesięcznik ukazuje się od 2003 roku.
 
Sprzedażą powierzchni reklamowej obu tytułów zajmuje się firma Mediabroker.

Dołącz do dyskusji: Leszczyński ambasadorem marki "Laif"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl