Internet prześcignie radio pod względem wydatków reklamowych
W bieżącym roku wydatki na reklamę internetową po raz pierwszy w historii będą większe od wydatków na reklamę w radiu.
Jak informuje serwis MediaPost Publications, powołując się na prognozę firmy badawczej eMarketer, w obecnym roku reklamodawcy wydadzą na reklamę online 21,7 miliarda dolarów, czyli o 1,3 miliarda dolarów więcej niż na reklamę radiową.
Internet już kilka lat temu wyprzedził pod tym względem outdoor, a według prywatnej firmy Veronis Suhler Stevenson, do 2011 roku odbierze telewizji pozycję medium numer 1.
eMarketer szacuje także, że w latach 2007 - 2011 wydatki na internetową reklamę podwoją się, podczas gdy wydatki na reklamę radiową zanotują w tym samym okresie wzrost o zaledwie 2,2 miliarda dolarów.
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: Internet prześcignie radio pod względem wydatków reklamowych