SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

II Festiwal Promocji Miast i Regionów zakończony

Jarocin, Szczecin, Kielce i Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego zostały wyróżnione Złotymi Formatami w ramach organizowanego przez Grupę Ströer II Festiwalu Promocji Miast i Regionów. W nagrodę każde z nich będzie mogło zrealizować ogólnopolską kampanię outdoorową o wartości 100 tys. zł.

Konkurs Złote Formaty rozgrywano w czterech kategoriach: plakat reklamowy, wydarzenie specjalne, strona internetowa oraz wydawnictwo promocyjne. O nagrody mogły ubiegać się projekty, które realizowały cele promocyjne miast lub regionów i służyły budowaniu ich pozytywnego wizerunku. W tegorocznej edycji do konkursu zgłoszono ze 103 miast łącznie 213 działań promocyjnych, czyli dwa razy więcej niż rok temu.

Nagrody wręczone zostały laureatom wczoraj podczas uroczystej gali kończącej dwudniowy Festiwal Promocji Miast i Regionów. I tak za najlepszy plakat reklamowy uznano "Kulturalną Małopolskę" przygotowaną przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, najlepszym wydawnictwem promocyjnym "Lustro czasu" opublikowane w Jarocinie, najciekawszym, wydarzeniem specjalnym Światowy Zlot Żaglowców zorganizowany przez Szczecin, a najoryginalniejszą stronę internetową - witrynę przygotowaną przez Kielce. Każdy z czterech zwycięzców wygrał możliwość przeprowadzenia darmowej outdoorowej kampanii reklamowej o wartości 100 tys. zł, która zostanie zrealizowana na nośnikach Grupy Ströer, organizatora Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Z kolei nagrodę pieniężną w wysokości 10 tys. zł, ufundowaną przez Związek Miast Polskich, otrzymał Słupsk za kalendarz "Witkacy w Słupsku". Natomiast wyróżnienie TVP Info przypadło Częstochowie za projekt "Autoportret częstochowian".
.
Wszystkie nagrody przyznano podczas II Festiwal Promocji Miast i Regionów, który w dniach 21-22 kwietnia zgromadził w Warszawie ponad 400 samorządowców ze 150 miast. Celem Festiwalu było przekazanie eksperckiej wiedzy z zakresu tworzenia i realizacji strategii promocyjnych zmierzających do budowania rozpoznawalnego wizerunku miast i regionów. Spotkanie było także forum wymiany doświadczeń, w którym szczególny nacisk położono na poszerzanie i doskonalenie kompetencji pracowników samorządowych odpowiadających za promocję.

Pełna lista nagrodzonych podczas II Festiwalu Promocji Miast i Regionów:
Kategoria plakat reklamowy:
I miejsce - Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego za plakat Kulturalna
Małopolska
II miejsce - Warszawa za plakat Tak widzę Warszawę
III miejsce - Bełchatów za plakat Bełchatów daj się skusić

Kategoria wydarzenie specjalne:
I miejsce - Szczecin za Światowy Zlot Żaglowców
II miejsce - Mysłowice za off Festiwal Mysłowice 2007
III miejsce - Wrocław za Festiwal Wrocław Non Stop
- Częstochowa za Autoportret częstochowian

Kategoria wydawnictwo promocyjne:
I miejsce - Jarocin za Lustro czasu
II miejsce - Żyrardów za Centrum Produkcji Filmowej i Telewizyjnej w Żyrardowie
III miejsce - Gdańsk za Gdańsk według Guntera Grassa
- Łódź za Łódź miasto kultury
- Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego za Małopolska - palce lizać.
Przewodnik Kulinarny po regionie

Kategoria strona internetowa:
I miejsce - Kielce za itv.kielce.pl
II miejsce - Giżycko za gizycko.pl
III miejsce -Starogard Gdański za starogard.pl

Wyróżnienia:
Śrem - w kategorii wydawnictwo promocyjne za Żyrafy śremskie - kalendarz promocyjny 2007
Kościan - w kategorii wydarzenie specjalne za Międzynarodowy Projekt Współpracy Partnerskiej
Ruda Śląska - w kategorii wydarzenie specjalne za projekt Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej
Poznań - w kategorii plakat za Życzenia od Poznaniaków
Łomża - w kategorii strona internetowa za m.lomza.pl
Tarnów - w kategorii strona internetowa za Tarnowskie Centrum Informacji

Nagroda pieniężna w wysokości 10 tys. PLN, ufundowana przez Związek Miast Polskich
Słupsk za kalendarz "Witkacy w Słupsku".

Wyróżnienie TVP INFO
Częstochowa za projekt "Autoportret częstochowian".

Dołącz do dyskusji: II Festiwal Promocji Miast i Regionów zakończony

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl