Grudniowe 'Zwierciadło' z kalendarzykiem i z wyższą ceną
Do całego nakładu ukazującego się dziś grudniowego wydania miesięcznika "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło) dołączono kalendarzyk na 2009 rok w dwóch wersjach kolorystycznych. Numer ma także większą objętość i wyższą cenę.
Wydanie liczy 224 strony (średnia objętość tytułu w tym roku to 188 stron) i kosztuje 9,90 zł, czyli o 1 zł więcej od standardowej ceny "Zwierciadła". Numer został wydrukowany w nakładzie 130 tys. egz.
Grudniowe wydanie magazynu wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca outdoor w 12 miastach na nośnikach "citylight", reklamę w kinach sieci Multikino, radio, prasę ("Polityka"), internet (Onet.pl, Gazeta.pl) oraz promocję w punktach sprzedaży prasy (Inmedio, HDS, Empik). Kreację i mediaplan przygotował dział promocji Wydawnictwa Zwierciadło.
Dołącz do dyskusji: Grudniowe 'Zwierciadło' z kalendarzykiem i z wyższą ceną