SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Golden Drum: Grand Prix za „Rak'n'Roll Records” i kartę Getin Banku, cztery złota za „Język polski jest ą-ę” (wideo)

Na tegorocznym festiwalu Golden Drum polskie firmy zdobyły 12 nagród. Grand Prix przypadło agencji 180heartbeats + Jung v. Matt za akcję „Rak'n'Roll Records” i Getin Bankowi za kartę Mastercard Display Card, a cztery Złote Bębny - agencji Ogilvy & Mather Warsaw za kampanię „Język polski jest ą-ę”.

Akcja „Rak'n'Roll Records” - zrealizowana przez agencję 180heartbeats + Jung v. Matt dla Fundacji Rak'n'Roll - otrzymała Grand Prix w kategorii Innowacje. W ramach projektu uruchomiono serwis, w którym można za darmo słuchać muzyki w standardzie mono i kupować ją w wersji stereo, z zebrane w ten sposób środki przeznaczano Fundacji, pomagającej kobietom po terapii nowotworowej.

Z kolei oferowana przez Getin Bank karta Mastercard Display Card w Golden Drum otrzymała Grand Prix w kategorii Nowe i Innowacyjne. Przypomnijmy, że karcie tej przyznano Lwy w kategorii Innowacje na tegorocznym festiwalu Cannes Lions (przeczytaj o tym więcej). Na shortliście tej kategorii znalazł się projekt „Soundtrack to your life” zrealizowany na Polskiego Radia przez Hypermedia Isobar.

 

Cztery Złote Bębny - w kategoriach Public Relations, Radio, Eventy i Kampanie Komunikacji Zintegrowanej - zdobyła agencja Ogilvy & Mather Warsaw za akcję „Język polski jest ą-ę” dla Rady Języka Polskiego (zobacz, jak przebiegała ta kampania)


Pięć polskich agencji otrzymało Srebrne Bębny. DDB Warszawa zdobyła dwie takie nagrody: w kategorii Film za spot „Autobus” napoju Tiger (obejrzyj tę reklamę) oraz w kategorii Outdoor za billboard promujący ofertę śniadaniową McCroissant w restauracjach McDonald’s.


Ponadto drugi billboard z kampanii McDonald’s znalazł się na shortliście kategotii outdoorowej, a drugi spot Tigera, rozgrywający się na dachu był na shortliście kategorii Film, natomiast cała kampania Tigera (przeczytaj o niej więcej) trafiła na shortlistę kategorii Kampanie Komunikacji Zintegrowanej.


Z kolei w kategorii outdoorowej na shortliście znalazła się akcja „Uśmiechające się pomniki” zrealizowana przez Hypermedia Isobar dla marki Blend-a-med 3D White

Srebrny Bęben w kategorii Digital przyznano akcji społecznej „Dobry deal dla dobra” zrealizowanej przez agencję 180heartbeats + Jung v. Matt wspólnie z serwisem Groupon (patrz wideo poniżej). Na shortliście w tej kategorii znalazł się projekt „Twój profil bez tajemnic”, w którym HBO Polska promowało serial „Bez tajemnic”.

 

Dołącz do dyskusji: Golden Drum: Grand Prix za „Rak'n'Roll Records” i kartę Getin Banku, cztery złota za „Język polski jest ą-ę” (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
gratulacje!!!
21 12
odpowiedź
User
sara
fajnie,że getin zbiera nagrody za swoją ofertę dla klientów :) coraz więcej nowości wprowadzają i mają praktycznie dla każdego coś dobrego :)
21 12
odpowiedź
User
Dorota
Zasłużona nagroda dla getinu za Mastercard Display Card, zresztą nie pierwszy raz, bo produkt rzeczywiście innowacyjny i ciekawy.
0 0
odpowiedź