Golden Drum dla Leo Burnett, McCann Erickson i Change Integrated
Trzy polskie agencje zostały nagrodzone podczas festiwalu Golden Drum w Portorożu za kampanie reklamowe. Złoty Bęben przyznano Leo Burnett, a Srebrne Bębny - McCann Erickson i Change Integrated.
Polski oddział agencji reklamowej Leo Burnett zdobył wyróżnienie Złoty Bęben podczas festiwalu Golden Drum w Portorożu za lauyout reklamy prasowej marki Max Factor. Projekt o nazwie "Oczy 1" przygotował Martin Winther, a do nagrody były nominowane jeszcze trzy layouty wykorzystywane w tej kampanii.
Z kolei Srebrny Bęben w kategorii filmów reklamowych przyznano polskiemu oddziałowi agencji McCann Erickson za spot "Waza" przygotowany na potrzeby kampanii "Bicie jest głupie" prowadzonej przez Porozumienie "Dzieci pod ochroną". Autorami filmiku są Iza Przepiórska-Kotlińska i Łukasz Kotliński, a reżyserem - Xawery Żuławski. Nominację otrzymała też inna reklama McCann Erickson wykorzystywana w tej akcji.
Również Srebrny Bęben, tyle że w kategorii outdoor, otrzymała agencja Change Integrated za pracę "Zestaw mebli ogrodowych" przygotowaną na potrzeby kampanii "Daj śmieciom drugą szansę. Naucz się je segregować" prowadzonej przez organizację WFF. Projekt autorstwa Ivo Nikica składał się z różnego rodzaju śmieci, które rzucały cienie przypominające meble ogrodowe.
Agencją reklamową roku podczas Golden Drum 2009 została Leo Burnett Beirut.
Dołącz do dyskusji: Golden Drum dla Leo Burnett, McCann Erickson i Change Integrated