SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Global Shopper Marketing odświeża wizerunek

Specjalizująca się we wsparciu sprzedaży agencja Global Shopper Marketing ma nowy logotyp, stronę internetową oraz odświeżoną szatę graficzną.

Dominującymi barwami w nowej identyfikacji wizualnej  Global Shopper Marketing  pozostały pomarańcz, biel i czerń, wykorzystywane obecnie w innych proporcjach. Zrezygnowano ze znaku kodu kreskowego na rzecz jednolitego tła w kolorze pomarańczowym. Pełną nazwę firmy zastąpiono skrótem Global SM.

Na górze: nowy logotyp agencji, na dole poprzednia wersja

- Postanowiliśmy odnowić nasz wizerunek, aby lepiej odpowiadał on naszej ofercie i podejściu do potrzeb klientów - mówi Maciej Olipra, CEO Global SM.

Global Shopper Marketing to agencja marketingu zintegrowanego świadcząca usługi z szeroko rozumianego shopper marketingu i BTL-u. W portfolio firmy są takie marki jak m.in.: Heineken, Red Bull, Grupa Żywiec, IKEA, GSK, Hochland, Powerade, Stock, Żabka czy Electrolux.

Zmiany przygotował zespół Global Shopper Marketing.

Dołącz do dyskusji: Global Shopper Marketing odświeża wizerunek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl