'Gazeta Wyborcza' na Dzień Dziecka
W najbliższy piątek i sobotę 29 i 30 maja "Gazeta Wyborcza" (Agora) ukaże się z płytami DVD z dwoma częściami filmu przygodowego "W 80 dni dookoła świata", a w poniedziałek 1 czerwca dziennik zostanie obłożony reklamą Toyoty z której dochód zasili chore i osierocone dzieci.
Mutacja "Gazety" z płytami kosztować będzie 5,99 zł. Wydanie wspierać będzie kampania w telewizji (TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne), dzienniku "Metro", portalach internetowych oraz autopromocja w samej "Gazecie". Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Dochód z okładki reklamowej zostanie przekazany Społecznemu Towarzystwu Hospicjum Cordis w Mysłowicach na projekt i wyposażenie "sali doświadczania świata" oraz sprzęt do sali rehabilitacyjnej, a także Fundacji Hospicyjnej, która organizuje wyjazd dla 98 osieroconych dzieci na wakacyjny obóz żeglarsko-kajakarski na Pojezierzu Iławskim (za wyjazd 49 dzieci płacą Agora i Toyota).
Dołącz do dyskusji: 'Gazeta Wyborcza' na Dzień Dziecka