SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Focus Media Group i Imagine Nation po rebrandingu. Na czele Michał Korczak

Agencje Focus Media Group i Imagine Nation dokonały rebrandingu. Do obecnych nazw dołączono wspólny claim "full immersion agencies". Dyrektorem zarządzającym obu agencji zostaje Michał Korczak.

Nowa nazwa Focus Media Group to Focus Nation. Wspólnie z Imagine Nation, obie agencje definiują się jako full immersion agencies. Określenie to ma odzwierciedlać praktykę realizowania eventów oraz budowania komunikacji marek obu agencji.

Nowe podejście do komunikacji marki ma opierać się na haśle "What If" - pytanie odzwierciedla strategię przełamywania schematów, poszukiwania nowych, efektywnych i atrakcyjnych form dialogu marki z odbiorcą.

Strategia działania obu agencji została oparta na trzech filarach: innowacji, odwadze i współpracy.

Michał Korczak na czele Focus Media Group i Imagine Nation

Agencje integrują działy kreacji w jeden zespół zarządzany przez dwóch dyrektorów kreatywnych - Dawida Bednarskiego i Piotra Zawałło. Dyrektorem zarządzającym obu agencji zostaje Michał Korczak, autor nowego pozycjonowania marek i strategii „what if”, dotąd managing director Focus Media Group. Aneta Zawiślak integruje rozwój biznesowy obu agencji jako general business director.

Identyfikacja wizualna Focus Nation i Imagine Nation - została wypracowana in-house’owo, w zespole kreatywnym pod nadzorem Piotra Zawałło, creative directora Focus Nation.

Focus Nation specjalizuje się w marketingu 360 stopni, realizuje kampanie we wszystkich kanałach komunikacji, od planowania i strategii, przez kreację, po egzekucję. Z kolei Imagine Nation specjalizuje się w eventach offline i online.

Dołącz do dyskusji: Focus Media Group i Imagine Nation po rebrandingu. Na czele Michał Korczak

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michau
Ahahahah Michał Korczak dyrektorem zarządzającym. Kochani marketingowcy, kto zna tego typa? Kojarzy jego osiągnięcia? Projekty?

Ten kto z nim pracował wie, ze to typ bez charyzmy, bez wiedzy, bez osiągnięć, ale z przymalymi tshirtami i egzaltacją wybijającą sufit. Gość nie ma nawet odwagi, żeby oznajmiać swoje decyzje podwładnym. Każdy projekt, którym kierował ten Janusz, albo był w niego zaangażowany trwał kilka lat, a 99,9% z nich kończyło się niepowodzeniem.

Omijać te pseudoagencje szerokim łukiem. Firma krzak, a taki dyrektor to strach na wróble.
1 0
odpowiedź