SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Dziecko' ostro w górę, traci 'Mamo, to ja'

Miesięcznik "Dziecko" był w lipcu 2008 r. najchętniej kupowanym pismem dla rodziców. Który tytuł stracił najwięcej?

Liderem segmentu pism dla rodziców został miesięcznik "Dziecko" (Wydawnictwo Agora), który osiągnął w lipcu 2008 średnią sprzedaż ogółem na poziomie 92 606 egz. (wzrost o 18 proc. w stosunku do lipca 2007 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się "Mam Dziecko" (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 86 389 egz.(wzrost o 18 proc.), a na trzecim "Mamo, to ja" (Edipresse Polska) ze średnią 78 950 egz. (spadek o 25 proc.).

lipiec

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogólem
Dziecko 92606 78224
Mam Dziecko 86389 73946
Mamo, to ja 78950 105516
Twoje dziecko 68344 66863
Rodzice 57325 40427
M jak mama 50651 45511

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost sprzedaży odnotował miesięcznik "Twoje Dziecko".

2008

lipiec czerwiec
ZKDP Sprzedaż ogólem
Dziecko 92606 79454
Mam Dziecko 86389 79326
Mamo, to ja 78950 85171
Twoje dziecko 68344 54737
Rodzice 57325 71855
M jak mama 50651 40047

Dołącz do dyskusji: 'Dziecko' ostro w górę, traci 'Mamo, to ja'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl