SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Centra handlowe M1 mają swój magazyn

Wydawnictwo Valkea Media na zlecenie spółki Metro Group Asset Management przygotowało bezpłatny magazyn "M1" adresowany do klientów dziewięciu centrów handlowych M1 w Polsce. Pierwszy numer pisma ukazał się w tym tygodniu.

W liczącym 38 stron magazynie znaleźć można porady dotyczące m.in. mody, aktywnego spędzania wolnego czasu, dbałości o wygląd czy urządzania mieszkania. Ponadto "M1" informuje o eventach organizowanych na terenie centrów i o nowościach, które się w nich pojawiają. Tytuł ma siedem mutacji regionalnych (wspólną mutację mają trzy centra znajdujące się w aglomeracji śląskiej). Redaktorem naczelnym pisma jest Urszula Porębska z Metro Group Asset Management.

Wydawca nie zdradza na razie jak często "M1" będzie się ukazywać. Pierwszy numer magazynu wydrukowany został w nakładzie 170 tys. egz. i jest dystrybuowany do mieszkań w miastach, gdzie znajdują się centra M1.

Dołącz do dyskusji: Centra handlowe M1 mają swój magazyn

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl