Centra handlowe M1 mają swój magazyn
Wydawnictwo Valkea Media na zlecenie spółki Metro Group Asset Management przygotowało bezpłatny magazyn "M1" adresowany do klientów dziewięciu centrów handlowych M1 w Polsce. Pierwszy numer pisma ukazał się w tym tygodniu.
W liczącym 38 stron magazynie znaleźć można porady dotyczące m.in.
mody, aktywnego spędzania wolnego czasu, dbałości o wygląd czy
urządzania mieszkania. Ponadto "M1" informuje o eventach
organizowanych na terenie centrów i o nowościach, które się w nich
pojawiają. Tytuł ma siedem mutacji regionalnych (wspólną mutację
mają trzy centra znajdujące się w aglomeracji śląskiej). Redaktorem
naczelnym pisma jest Urszula Porębska z Metro Group Asset
Management.
Wydawca nie zdradza na razie jak często "M1" będzie się ukazywać.
Pierwszy numer magazynu wydrukowany został w nakładzie 170 tys.
egz. i jest dystrybuowany do mieszkań w miastach, gdzie znajdują
się centra M1.
Dołącz do dyskusji: Centra handlowe M1 mają swój magazyn