Camelleon wyda magazyn o produktach luksusowych
Na początku listopada br. wydawnictwo Camelleon wprowadzi na rynek półrocznik poświęcony produktom luksusowym. Na razie wydawca nie ujawnia jego tytułu.
W magazynie znajdą się treści redakcyjne dotyczące m.in. mody, designu czy sposobu konsumpcji dóbr ekskluzywnych. Pozostała cześć pisma będzie miała formę katalogu prezentującego produkty luksusowe różnych firm.
Tytuł adresowany ma być do osób o wysokich dochodach i ludzi aspirujących do tej grupy. Wydawnictwo nie ujawnia na razie jego ceny, nakładu i formy dystrybucji. Wydawcą półrocznika jest Elżbieta Orbach, współzałożycielka Camelleona. Na razie nie powołano redaktora naczelnego projektu.
W przyszłym roku wydawnictwo planuje wprowadzić na rynek także lifestylowy dwumiesięcznik dla mężczyzn. Spółka prowadzi również rozmowy z zewnętrznym partnerem na temat wydawania kwartalnika dla właścicieli hotelów i restauratorów.
W tej chwili w portfolio Camelleona znajdują się: miesięcznik "Speed" poświęcony ekstremalnym sportom motorowym uprawianym w terenie i kwartalnik dla rodziców trendsetterów "Marmolade".
Dołącz do dyskusji: Camelleon wyda magazyn o produktach luksusowych