Będą spadać wydatki na telewizyjną reklamę w Wielkiej Brytanii
Między 2007 a 2010 rokiem wydatki na reklamę telewizyjną na rynku brytyjskim zmniejszą się aż o 30 procent.
W swoim najnowszym raporcie firma Enders Analysis prognozuje, że w bieżącym roku wydatki na telewizyjną reklamę na Wyspach wyniosą 3,3 miliarda funtów wobec 3,5 miliarda funtów uzyskanych w roku ubiegłym - informuje serwis Brand Republic.
Jeszcze gorzej ma być w kolejnych latach, jako że prognoza na 2009 rok zakłada wydatki rzędu 2,9 miliarda funtów, a na rok 2010 2,8 miliarda funtów.
Jako przyczyny spadku nakładów na reklamy w telewizji Enders Analysis wskazuje na rosnące znaczenie internetu oraz zmianę sygnału telewizyjnego z analogowego na cyfrowy.
Dołącz do dyskusji: Będą spadać wydatki na telewizyjną reklamę w Wielkiej Brytanii