SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Arkady Wrocławskie otwierają się na rodziny

Centrum handlowe Arkady Wrocławskie dokonuje zmiany linii kreatywnej. Wrocławska galeria handlowa w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi. Promuje się hasłem "Zakupy to zabawa".

Inspiracją do nowej linii kreatywnej Arkad Wrocławskich (należących do LC Corp ) były dziecięce kolorowanki. Na materiałach promocyjnych galerii pojawiły się zmiany. Informacyjne do tej pory grafiki zastąpiła spójna pod względem kreacji linia inspirowana kolorowankami. Kolorem dominującym pozostaje pomarańczowy.

Wrocławska galeria handlowa stawia na budowanie szerokiej oferty usługowo-rozrywkowej skierowanej do rodzin, ze szczególnym naciskiem na edutainment (edukacja połączona z zabawą).

- Strategia Arkad Wrocławskich zakłada zintegrowane i przede wszystkim spójne działania w obszarze zarządzania, komercjalizacji, marketingu i komunikacji. Nowa linia kreatywna oraz claim „otwarte na rodziny” świetnie korelują z pozycjonowaniem centrum handlowego jako miejsca z kompleksową i unikatową w skali miasta ofertą dla rodzin - mówi Agnieszka Solarz, dyrektor marketingu obiektów komercyjnych w LC Corp.

Pierwsza kampania po metamorfozie widoczna jest już na outdoorze - na nośnikach wielkoformatowych oraz citylightach zlokalizowanych w bliskim sąsiedztwie Arkad Wrocławskich. Charakterystyczne key visuale pojawiają się również w reklamach w lokalnej prasie, kampanii internetowej (GDN, Facebook) oraz w komunikacji miejskiej i na nośnikach reklamowych w centrum handlowym.

Koncepcję nowej linii kreatywnej i kreacje przygotowała agencja kreatywna Madeinbrain Studio. Planowaniem i zakupem prasy, internetu, radia oraz OOH zajął się dom mediowy Mediapol. Komunikację PR prowadzi agencja Open Media. Za działania w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube) oraz obsługę aplikacji mobilnej odpowiada Wobuzz.

Dołącz do dyskusji: Arkady Wrocławskie otwierają się na rodziny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl