Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-10-25

A A A POLEĆ DRUKUJ

Polacy inwestują w naukę i kursy językowe

150x110

Sezon na korepetycje i naukę języków obcych rozpoczął się na dobre. Zwykle zaczynamy poszukiwania dodatkowych form nauki  wraz z rozpoczęciem roku szkolnego i akademickiego. Polacy chętnie uczą się języków obcych, ceniąc sobie możliwość swobodnej rozmowy podczas wyjazdów zagranicznych czy obejrzenia filmu w oryginale.

Jak pokazują statystyki wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl zainteresowanie szkołami i kursami językowymi jest w okresie jesiennym na wysokim poziomie – we wrześniu odnotowano 85% wzrost zapytań o szkoły językowe.

Decydując się na formę płatnej nauki, poszukujemy dobrej szkoły lub kursu, z bogatą ofertą, dobrymi cenami i najlepiej zlokalizowaną w pobliżu szkoły, uniwersytetu lub miejsca zamieszkania.

Szukając odpowiedniego kursu analizujemy oferty różnych placówek, a wyszukiwanie potrzebnych informacji rozpoczynamy od sprawdzenia ich w Internecie. - mówi Adrian Hinc, Kierownik Produktu panoramafirm.pl w Eniro Polska. Właściciele szkół zdają sobie z tego sprawę, dlatego coraz częściej decydują się na promocję w mediach cyfrowych. W wyszukiwarce lokalnej panoramafirm.pl znajdują się informacje o przeszło 10 000 szkół z całej Polski - dodaje Adrian Hinc.

Polacy coraz częściej doceniają znajomość języków obcych. Są one wymagane na niektórych egzaminach, ułatwiają nam życie codzienne, a i niejednokrotnie umożliwiają znalezienie lepszej pracy.

Inwestycje prowadzone w Polsce oraz wieloletnia ekspansja języka angielskiego na całym świecie, spowodowała, iż znajomość tego języka jest wymogiem praktycznie w każdej firmie. Umiejętność posługiwania się angielskim jest coraz częściej jednym z głównych elementów rozmowy o pracę. Angielski stał się światowym językiem biznesu, handlu czy nauki i obecnie jest postrzegany jako podstawowe narzędzie komunikacji w pracy w danym zawodzie.

Już od kilku lat, niezmiennie najbardziej popularnymi językami oprócz angielskiego jest niemiecki, hiszpański i francuski. Metody nauczania dobieramy w zależności od indywidualnych potrzeb i możliwości finansowych. Na rynku pojawiają się kolejne szkoły, które obok tradycyjnych kursów proponują ciekawe metody nauczania pozwalające szybciej i pewniej osiągać zamierzone cele. Kurs językowy to także inwestycja – często koszt jednego semestru kursu to kwota co najmniej kilkuset złotych.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS