Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-05-07

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nie tylko dla koszykarzy - dwumetrowe lodówki

150x110

Odkąd lodówki na stałe zagościły w naszych domach, producenci AGD i elektroniki domowej nieustannie pracują nad ich udoskonalaniem. Urządzenia są coraz bardziej energooszczędne i ergonomiczne. Jesteśmy też zaskakiwani coraz bardziej zachwycającym designem oraz pomysłowością w rozplanowaniu półek i szuflad. Rośnie też różnorodność lodówek wraz z coraz większym zróżnicowaniem naszych potrzeb i różnych stylów życia. Jednym z coraz bardziej popularnych trendów są lodówki o wyjątkowo dużej pojemności, sięgającej nawet 410l i o wysokości dwóch metrów. To niewiele mniej niż lodówek side-by-side, które oferują pojemność około 500 l i więcej w zależności od modelu.

Kto może wykorzystać ich zalety? Czy tylko osoby o ponadprzeciętnym wzroście, takie jak np. koszykarze czy siatkarze?

Coraz więcej urządzeń uznawanych jest przez Polaków za niezbędne, a mieszkania nie stają się przecież większe. Przeciętna powierzchnia mieszkania oddanego do użytkowania w ostatnich latach powiększyła się jedynie o 3,5 m2*. Mając na uwadze tą tendencję, producenci lodówek pracują nad technologiami, które sprawią, że nawet w najmniejszej kuchni będziemy mieli do dyspozycji dużą lodówkę. Dlaczego jest to tak istotne? Jak pokazują badania, przechowujemy w nich duże ilości żywności często zakupionej bez wcześniejszego przygotowania listy potrzebnych artykułów (postępuje tak aż 63 proc. ankietowanych Polaków**). Taki styl robienia zakupów powoduje, że wnętrze lodówki powinno być duże i przejrzyste, tak aby móc kontrolować okres ważności produktów spożywczych. Dodatkowo, ponad 6 milionów Polek w lodówkach trzyma również nie tylko żywność, ale również kosmetyki***. Jak więc mogłaby wyglądać wyjątkowo pojemna lodówka dla wymagających odbiorców: rodzin wieloosobowych, która byłaby zarazem ustawna nawet w niewielkiej przestrzeni kuchennej?

Ciekawym przykładem odpowiedzi na powyższe potrzeby mogą być nowe serie lodówek Samsung. Powiększenie przestrzeni użytkowej uzyskano dwoma drogami: zwiększono wysokość lodówki aż do dwóch metrów i równocześnie zastosowano technologię Space Max. Dzięki wyjątkowemu i wysoce wydajnemu systemowi izolacji, ścianki urządzenia są cieńsze, przez co zyskujemy znacznie więcej powierzchni, w porównaniu do innych rozwiązań bez technologii Space Max. Dzięki temu można maksymalnie wykorzystać każdy centymetr kuchni mając jednocześnie do dyspozycji dużą objętość lodówki. Rozplanowanie półek i szuflad zapewnia doskonały przegląd przechowywanych produktów i ułatwia planowanie zakupów.  

To także doskonałe rozwiązanie do nietypowych, małych kuchni oraz dla osób, które wymieniają lodówki  w pomieszczeniach, w których wykonano zabudowę. Ich instalacja nie wymaga w takim przypadku przebudowy całej kuchni dzięki standardowej szerokości. Co niezwykle istotne, dodatkowo zyskujemy pojemność większą nawet o 140 litrów (w porównaniu do standardowej lodówki do zabudowy) , nowy, ergonomiczny układ półek, a rachunki za energię będą niższe.  

Obecnie poszukujemy przede wszystkim urządzeń dobrze zaprojektowanych, a także użytecznych i funkcjonalnych. W oparciu o dane statystyczne dotyczące średniej wzrostu konsumentów, projektanci Samsung ustalili dwumetrową wysokość lodówki jako optymalną. W trakcie tworzenia nowego produktu brano pod uwagę przede wszystkim wygodę korzystania z bardzo dużej powierzchni, wynoszącej aż 410l. Wystarczy więc sięgnąć ręką, aby móc korzystać z dodatkowej półki z produktami.

W ramach nowej linii dwumetrowych lodówek Samsung dostępne są modele z następujących serii : RB5000 (RB37*), RB7000 (RB41*) i RB8000 (RB36*).

*W okresie od 2005-2012 roku; na podstawie raportu Polska w liczbach, Główny Urząd Statystyczny, 2014.

** Na podstawie badania "Polacy a domowe finanse" przygotowanego na zlecenie EGB Investments SA.

***Na podstawie badań przeprowadzonych w 2014 roku przez Kantar Media na zlecenie firmy Samsung na reprezentatywnej w skali kraju próbie osób powyżej 16. roku życia w Polsce, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i we Włoszech.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS