Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-08-01

A A A POLEĆ DRUKUJ

Metal – Fach firmą przyjazną klientowi – po raz kolejny

Producent maszyn rolniczych – spółka Metal – Fach z Sokółki – po raz kolejny znalazła się w prestiżowym gronie laureatów godła „Firma Przyjazna Klientowi”. Firma tym samym znalazła się obok tak renomowanych marek jak Enea, PGE, RWE czy GLS

Program Firma Przyjazna Klientowi to projekt badawczo-certyfikacyjny prowadzony od 19 lat przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Jego celem jest niezależna ocena jakości obsługi klienta danej firmy i prawdopodobieństwo rekomendacji korzystania z jej usług.

Janusz Kaźmierowski, wiceprezes Metal – Fach, nie kryje wielkiej satysfakcji z tego powodu. - Jesteśmy dumni, że znów znaleźliśmy się w tak prestiżowym gronie. Wartość nagrody jest dla nas tym większa, bo została przyznana w oparciu o ocenę dokonaną przez naszych klientów – a zatem najważniejsze jury.

- Od lat przykładamy znaczną wagę do poziomu obsługi i relacji z klientami. Każdego staramy się traktować w sposób wyjątkowy i szczególny, próbując spełniać indywidualne oczekiwania i odpowiadać na bieżące oraz zmieniające się potrzeby. To wszystko, jak widać procentuje. Zaufanie klientów nie jest dane raz na zawsze, dlatego należy systematycznie pracować nie tylko nad jakością wyrobów ale i obsługi klienta – dodaje.

Nagroda jest przyznawana w oparciu o wyniki niezależnych badań w zakresie oceny doświadczeń i satysfakcji klientów danego przedsiębiorstwa. W procesie badania, ocenie poddawane są cztery obszary: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji. W zależności od wielkości firmy i skali jej działania, odpowiednio jest dobierana próba badawcza. Godło trafia do firmy w przypadku otrzymania minimum 85% pozytywnych opinii.

Organizatorem Programu jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania – instytucja z otoczenia biznesu zajmująca się problemami przedsiębiorczości, wdrażania innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu.

Dotychczas jej laureatami były największe i najbardziej znane marki działające na polskim rynku takie jak: BP, Kredyt Bank, BZ WBK, Santander, PGNiG, PKO BP, Tauron czy TP SA.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS