Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2019-10-27

A A A POLEĆ DRUKUJ

Marka Shell Helix Liderem XV-lecia

 

Marka olejów silnikowych Shell Helix została uhonorowana elitarnym tytułem „Lider XV-lecia” w ogólnopolskim plebiscycie „Laur Konsumenta”, badającym popularność marek w świadomości polskich konsumentów. To już trzecie wyróżnienie przyznane Shell Helix w tym roku i trzynaste w ciągu ostatnich pięciu lat.

Specjalne odznaczenie zostało przyznane na jubileuszowej Gali z okazji 15-lecia projektu „Laur Konsumenta/Klienta”, która odbyła się 22 października w Filharmonii im. Mikołaja Góreckiego w Katowicach.

Marka Shell Helix otrzymała tytuł „Lider XV-lecia” jako najczęściej nagradzana marka, która od lat otrzymuje największą liczbę głosów w plebiscycie „Laur Konsumenta”. Podstawę oceny stanowią w nim opinie respondentów zbierane w wieloetapowym sondażu, którego celem jest wyłonienie najbardziej rozpoznawalnych, innowacyjnych i wyróżniających się pod względem jakości marek, produktów oraz usług.

 Lider XV-lecia to dla nas niezwykle cenne wyróżnienie. Tym cenniejsze, że przyznane przez najbardziej wymagającą stronę biznesu – czyli Klientów. Bardzo dziękuję wszystkim Klientom, którzy oddali swój głos na Shell Helix, za ich pozytywne opinie i rekomendacje oraz docenienie wysokiej jakości naszych olejów.” – podsumował odbierając odznaczenie Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży Shell Polska.

Przez ostatnie pięć lat Shell Helix został doceniony w Polsce już trzynastoma prestiżowymi wyróżnieniami przyznawanymi przez konsumentów i ekspertów branżowych. Pięć razy z rzędu otrzymał Laur Konsumenta dla najbardziej wyróżniających się na rynku produktów i marek, które są godne polecenia. W 2017 i 2018 otrzymał tytuł Top Marka w kategorii „Jakość i innowacyjność – oleje silnikowe”, przyznawany liderom poszczególnych kategorii produktowych. Ponadto został wyróżniony certyfikatem „Produkt Optymalny” w plebiscycie „Price Quality” 2015, którego celem jest wyłonienie produktów, których jakość idzie w parze z ceną.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS