Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-07-07

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kraków miastem utalentowanych ludzi – rusza kampania promocyjna miasta podczas Światowych Dni Młodzieży 2016

150x110

„Kraków. Cradle of Genius” – pod takim hasłem ruszyła z początkiem lipca kampania zachęcająca młodych ludzi do podjęcia nauki na krakowskich uczelniach wyższych i związania swojej przyszłości z tym miastem. W rolach głównych występują wyjątkowe postaci, których życie i działalność były lub są związane z Krakowem: papież Jan Paweł II, Mikołaj Kopernik, Wit Stwosz, Bona Sforza, Andrzej Wajda i Rafał Sonik. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała warszawska agencja Delikatesy&Frykasy. 

Kampania, realizowana przez Wydział Promocji i Turystyki miasta Krakowa, skierowana jest do setek tysięcy młodych ludzi z całego świata, którzy przyjadą do stolicy Małopolski na Światowe Dni Młodzieży. Celem jest zachęcenie ich do podjęcia nauki na krakowskich uczelniach wyższych i związania swojej przyszłości z miastem, które stwarza wiele możliwości do samorealizacji oraz rozwijania różnych pasji, w zakresie m.in. nauki, kultury czy sztuki.

Koncepcja kreatywna opiera się na założeniu, że Kraków jest szczególnym miejscem przyciągającym wyjątkowych ludzi – z wyczuwalnym „genius loci”, który sprzyja ujawnianiu się i rozwijaniu talentów, gdzie można z sukcesem realizować swoje ambicje i plany życiowe – wyjaśnia Agnieszka Pacałowska, Client Service Director agencji Delikatesy&Frykasy.

Do komunikacji wykorzystano wizerunki wybitnych osobistości, które ukształtowały się i rozwinęły podczas nauki i pracy w tym mieście. Bohaterami kampanii są zarówno postaci historyczne: astronom Mikołaj Kopernik; rzeźbiarz i malarz Wit Stwosz oraz Królowa Bona; jak i współczesne: mieszkający i tworzący w Krakowie zdobywca Oscara – Andrzej Wajda, świetnie prosperujący przedsiębiorca i zwycięzca rajdu Dakar – Rafał Sonik oraz autorytet w sferze duchowej: św. Jan Paweł II.

Komunikaty wizualne, opracowane w języku angielskim, prezentowane są na billboardach i citylightach umieszczonych w strategicznych częściach miasta, na ekranie na hali widowiskowo-sportowej Tauron Arena Kraków oraz na tramwaju, który w okresie trwania Światowych Dni Młodzieży 2016 będzie jeździł po ulicach miasta.

Forma graficzna projektów, w związku z wymogami zachowania spójności, nawiązuje do identyfikacji wizualnej Światowych Dni Młodzieży 2016. Kampania będzie trwać do 31 sierpnia 2016 r.

 

 


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS