Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2022-09-14

A A A POLEĆ DRUKUJ

Getin Bank promuje depozyty w kampanii telewizyjnej oraz radiowej

Getin Bank wystartował z nową kampanią promującą Lokatę na Nowe Środki, z atrakcyjnym oprocentowaniem do 8% w skali roku. W kampanii jeszcze raz brand hero – profesjonalny bankowiec, podkreśla, że bank powinien zajmować jak najmniej miejsca w życiu swoich klientów. Jednocześnie zawsze jest w pobliżu, by pomagać klientom w codziennych finansach. Kampania obejmuje działania w telewizji, internecie oraz w radio. Potrwa do 28 września 2022 r.

 

Czasem mamy konkretny powód, aby oszczędzać, a czasem nie. Jednak każdy dzień jest dobry, by zacząć. Na pewno to zaprocentuje w przyszłości. Naszym zadaniem jest maksymalnie to ułatwić. Skupiamy się na tym, by nasi klienci w dowolnym momencie mogli wygodnie skorzystać z oferty, a ich pieniądze pracowały na możliwie najwyższy procent. Do tego właśnie zachęca nasz nowy spot reklamowy  – mówi Małgorzata Wilińska, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.

 

Kampania w nowym formacie reklamowym promuje Lokatę na Nowe Środki, dzięki której klienci mogą zyskać do 8% w skali roku dla kwot do 5 do 180 tys. zł. Getin Bank zaplanował działania w telewizji, internecie, radio, a także reklamy na ekranach bankomatów w placówkach w całej Polsce.

 

W internecie kampania obejmuje: video online, display, działania programmatic, działania w Google, reklamy w porównywarkach finansowych, performance marketing i komunikację w mediach społecznościowych.

 

Spoty telewizyjne przygotowała agencja Heart and Brain. Za zakup mediów oraz realizację działań performance odpowiada dom mediowy Spark Foundry we współpracy z Performics.

 

Szczegóły produktu: Lokata na Nowe Środki do 8% w skali roku





Słowa kluczowe:Getin Bank

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS