Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-03-10

A A A POLEĆ DRUKUJ

Bank Pocztowy doceniany przez Klientów

150x110

2. miejsce w rankingu satysfakcji Klientów detalicznych banków, 3. miejsce w rankingu lojalności, 1. miejsce w rankingu opłat i prowizji oraz tytuł „Bank doceniany przez Klientów” – Bank Pocztowy nagrodzony w rankingu obejmującym 15 największych banków działających na polskim rynku.

Bank Pocztowy wyróżniony został w trzech ważnych kategoriach badania, zajmując 2. miejsce w rankingu satysfakcji, 3. miejsce w rankingu lojalności oraz 1. miejsce w rankingu opłat i prowizji. Otrzymał też prestiżowy tytuł „Bank doceniany przez Klientów”. Wśród głównych wniosków płynących z badania wskazano m.in., żewysoką pozycję w rankingu satysfakcji utrzymał Bank Pocztowy, co potwierdza, że bank ten ma grupę swoich oddanych klientów i celnie trafia w ich potrzeby”. Autorem badania jest ARC Rynek i Opinia.

- Cieszymy się, że nasi Klienci postrzegają Bank Pocztowy w sposób, którego życzyliby sobie zapewne przedstawiciele każdego z banków działających w polskim sektorze. Zajęcie drugiego miejsca w rankingu satysfakcji klienckiej to dla nas dodatkowa motywacja do pracy nad dalszą poprawą jakości naszych usług oraz uatrakcyjnianiem oferty – mówi Krzysztof Telega, Członek Zarządu Banku Pocztowego odpowiadający za obszar biznesu.

- Banki z czołówki rankingu satysfakcji to banki bardzo się od siebie różniące, jak np. ING Bank Śląski oraz Bank Pocztowy. Łączy je jednak jedno - właściwe zdiagnozowanie potrzeb swoich klientów. Okazuje się, że można nie mieć nadzwyczajnych i pionierskich rozwiązań technologicznych, a i tak być w czołówce banków z najwyższą satysfakcją klientów. Nasz ranking pokazuje, że ważniejsze jest podążanie za oczekiwaniami klientów niż za ogólnymi trendami i że znajomość potrzeb klientów  i dostosowanie do nich oferty i obsługi jest drogą do sukcesu – napisał w komentarzu do wyników Badania Satysfakcji Klientów Banków Detalicznych dr Adam Czarnecki, Wiceprezes ARC Rynek i Opinia.

Badanie Satysfakcji Klientów Banków Detalicznych jest realizowane przez ARC Rynek i Opinia od 2016 roku. Dotychczas zrealizowano 2 fale badania: w pierwszym i w czwartym kwartale 2016 roku, w wyniku których powstał raport roczny. Badaniem zostało objętych 15 największych banków w Polsce.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS