Zyskuje RMF FM i Trójka, ostro w dół Radio Zet i Jedynka
Radio Track: powiększa się przewaga RMF FM nad Radiem Zet, w górę również Trójka Polskiego Radia - na przeciwnym biegunie Radio Zet i Jedynka Polskiego Radia. Szczegółowe dane w specjalnym raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (czerwiec-sierpień 2008) pokazuje, że tegoroczne wakacje należały zdecydowanie do radia RMF FM.
Udział RMF FM w rynku słuchalności wyniósł 23,4 proc. co w stosunku do analogicznego okresu rok temu oznacza wzrost o 1,3 punkt proc. Na drugim miejscu uplasowało się Radio Zet z 17,7 proc. udziałem w rynku (poprzednio 19,3 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z wynikiem 13,0 proc.
(spadek o 1 pnk. proc.) a czwartym miejscu uplasowała się "Trójka"
- 6,2 proc. (wzrost o 0,5 punktu procentowego).
Udział w rynku słuchalności | Czerwiec - sierpień 2006 | Czerwiec - sierpień 2007 | Czerwiec - sierpień 2008 |
Stacje ogólnopolskie | |||
Radio RMF FM | 21,10% | 22,10% | 23,40% |
Radio Zet | 18,00% | 19,30% | 17,70% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 15,20% | 14,00% | 13,00% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 6,10% | 5,70% | 6,20% |
Radio Maryja | 1,80% | 2,10% | 1,70% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,50% | 0,60% | 0,50% |
Bis Polskie Radio | 0,50% | 0,30% | 0,20% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, próba odpowiednio: 22 965, 23022, 23052 |
Dołącz do dyskusji: Zyskuje RMF FM i Trójka, ostro w dół Radio Zet i Jedynka