Zyskuje "Mam dziecko", ostro w dół "Rodzice"
Miesięcznik "Mam dziecko" był w styczniu 2008 r. najchętniej kupowanym pismem dla rodziców. Który tytuł stracił najwięcej?
Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik "Mam dziecko" (Wydawnictwo Bauer), który osiągnął w styczniu 2008 średnią sprzedaż ogółem na poziomie 115 274 egz. (wzrost o 50 proc. w stosunku do stycznia 2007 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasowało się "Mamo, to ja" (Edipresse
Polska) z wynikiem 101 668 egz.(wzrost o 44 proc.), a na trzecim
"Dziecko" (Agora) ze średnią 99 503 egz. (wzrost o 13,3
proc.).
styczeń | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Mam Dziecko | 115274 | 76459 |
Mamo, to ja | 101668 | 70421 |
Dziecko | 99503 | 87811 |
Twoje dziecko | 68167 | 73743 |
M jak mama | 47417 | - |
Rodzice | 26570 | 62176 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy spadek sprzedaży
odnotował miesięcznik "Rodzice".
2008/2007 | ||
styczeń | grudzień | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Mam Dziecko | 115274 | 100842 |
Mamo, to ja | 101668 | 150497 |
Dziecko | 99503 | 90617 |
Twoje dziecko | 68167 | 60005 |
M jak mama | 47417 | 48548 |
Rodzice | 26570 | 56270 |
Dołącz do dyskusji: Zyskuje "Mam dziecko", ostro w dół "Rodzice"