SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Żyjąc razem"

Kampania informująca pary żyjące na tzw. "kocią łapę" o ich prawach

"Żyjąc razem" to hasło rozpoczętej w Wielkiej Brytanii kampanii, której celem jest poinformowanie par żyjących na tzw. "kocią łapę" o ich prawach, a także dostarczenie im wskazówek w jaki sposób mogą bronić swoich interesów.

Akcja, której koszt szacuje się na 230 tysięcy funtów, będzie prowadzona przez organizację charytatywną Advice Now przy współpracy Agencji Amazon PR.
Przeprowadzone przez Advice Now badania ujawniły, że wiele osób sądzi, iż pary żyjące na "kocią łapę", jeśli tylko żyją razem dłużej niż 6 miesięcy,
mają takie same prawa jak pary małżeńskie.

Nieporozumienie wywodzi się jeszcze z ustawodawstwa, które przestało obowiązywać już w XVIII wieku. Mimo to nadal prowadzi ono do licznych dyskusji na temat opieki nad dziećmi, spraw dotyczących majątku czy praw emerytalnych.

Agencja Amazon poprowadzi kampanię obejmującą swym zasięgiem prasę krajową, magazyny kobiece, stacje telewizyjne, publikacje handlowe i internet. Celem akcji ma być promocja strony www organizacji Advice Now i prowadzonych przez nią badań. "Żyjąc razem" jest skierowana
do pracowników służby zdrowia czy pomocy społecznej, którzy udzielają wyjaśnień na ten temat ludziom potrzebującymi porad. Akcja potrwa rok. Każdego miesiąca omawiany będzie nowy temat. Wśród poruszanych zagadnień pojawią się m.in problemy praw majatkowych.

 - Advice Now dostarcza informacji o ustawodawstwie i przysługujących prawach. Informacje te są dostępne na stronach organizacji. Jednym
z ciekawych zagadnień są prawa rodzicielskie. Przykładowo nie wszyscy wiedzą jak zarejestrować fakt, że ktoś jest ojcem - wyjaśniła Louise Morriss, dyrektor ds. marketingu w agencji Amazon.

piar.pl

Dołącz do dyskusji: "Żyjąc razem"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl