„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. ”Dobry Tydzień” wyprzedził „Na Żywo”
W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”, notujące największy spadek w zestawieniu. Na przedostatniej pozycji znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w styczniu 2015 roku względem stycznia 2014 roku zmalała o 7,04 proc. i wyniosła 580 725 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,66 proc. do 327 134 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 234 485 egz., po spadku o 1,48 proc.
Przedostatnie miejsce zajął nowy magazyn „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W styczniu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 178 113 egz.
Magazyn ten zepchnął na ostatnie miejsce tygodnik „Na Żywo”, którego wynik sprzedażowy spadł o 1,31 proc. do 177 274 egz.
„Dobry Tydzień” to tygodnik poświęcony gwiazdom, religii i poradnictwu, kierowany do kobiet ceniących tradycję, wartości rodzinne i religijne. Magazyn kosztuje 1,80 zł. Wydawca wprowadzenie pisma na rynek wspierał akcją promocyjną w telewizji, radiu, internecie i prasie (więcej na ten temat).
Wirtualnemedia.pl |
styczeń |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
763 116 |
580 725 |
580 725 |
780 792 |
624 686 |
624 686 |
Twoje Imperium |
438 673 |
327 134 |
327 134 |
456 184 |
343 130 |
343 130 |
Rewia |
322 934 |
234 485 |
234 485 |
333 704 |
237 995 |
237 995 |
Świat & Ludzie |
288 323 |
188 947 |
188 947 |
291 933 |
198 042 |
198 042 |
Dobry Tydzień |
292 426 |
178 113 |
178 113 |
- |
- |
- |
Na Żywo |
273 688 |
177 274 |
177 274 |
271 342 |
179 621 |
179 621 |
W styczniu 2015 roku w porównaniu do grudnia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem, wynoszącym 12,07 proc., pochwalić się mógł „Dobry Tydzień”.
Z kolei w tym ujęciu największy spadek odnotował „Świat & Ludzie” - było to 7,76 proc.
Wirtualnemedia.pl |
miesiąc |
|||||
ZKDP |
styczeń 2015 |
grudzień 2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
763 116 |
580 725 |
580 725 |
750 306 |
554 113 |
554 113 |
Twoje Imperium |
438 673 |
327 134 |
327 134 |
418 878 |
296 590 |
296 590 |
Rewia |
322 934 |
234 485 |
234 485 |
311 932 |
210 251 |
210 251 |
Świat & Ludzie |
288 323 |
188 947 |
188 947 |
303 258 |
204 846 |
204 846 |
Dobry Tydzień |
292 426 |
178 113 |
178 113 |
292 884 |
158 937 |
158 937 |
Na Żywo |
273 688 |
177 274 |
177 274 |
293 939 |
189 486 |
189 486 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. ”Dobry Tydzień” wyprzedził „Na Żywo”