„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży tygodników plotkarskich w październiku 2016, „Rewia” zyskała najwięcej
W październiku ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskała „Rewia”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w październiku 2016 roku względem października 2015 roku zmalała o 1,20 proc. i wyniosła 526 990 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 3,18 proc. do 313 822 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 222 178 egz., po wzroście o 7,52 proc. - największym w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
październik |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Życie na Gorąco |
705 876 |
527 065 |
526 990 |
734 755 |
533 405 |
533 405 |
-1,20% |
Twoje Imperium |
435 790 |
313 822 |
313 822 |
421 156 |
304 140 |
304 140 |
3,18% |
Rewia |
320 937 |
222 178 |
222 178 |
314 440 |
206 630 |
206 630 |
7,52% |
Dobry Tydzień |
273 468 |
182 245 |
182 245 |
282 429 |
183 240 |
183 240 |
-0,54% |
Świat & Ludzie |
269 433 |
179 953 |
179 953 |
280 512 |
175 607 |
175 607 |
2,47% |
Na Żywo |
269 930 |
172 503 |
172 503 |
273 135 |
172 757 |
172 757 |
-0,15% |
W porównaniu do września ub.r. jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Dobry Tydzień” - było to 3,98 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 4,20 proc., odnotowało „Twoje Imperium”.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
październik |
wrzesień |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Życie na Gorąco |
705 876 |
527 065 |
526 990 |
737 864 |
545 273 |
545 273 |
-3,35% |
Twoje Imperium |
435 790 |
313 822 |
313 822 |
453 632 |
327 586 |
327 586 |
-4,20% |
Rewia |
320 937 |
222 178 |
222 178 |
337 287 |
222 643 |
222 568 |
-0,18% |
Dobry Tydzień |
273 468 |
182 245 |
182 245 |
272 180 |
175 266 |
175 266 |
3,98% |
Świat & Ludzie |
269 433 |
179 953 |
179 953 |
282 532 |
182 121 |
182 121 |
-1,19% |
Na Żywo |
269 930 |
172 503 |
172 503 |
283 702 |
178 736 |
178 736 |
-3,49% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” liderem sprzedaży tygodników plotkarskich w październiku 2016, „Rewia” zyskała najwięcej