'Znajdź różnicę' w kampanii '100 wyjątkowych miejsc'
W internecie, prasie i na outdoorze rusza kampania "Znajdź różnicę". Akcja promuje album "100 wyjątkowych miejsc" prezentujący piękno przyrody zagrożonych rejonów globu.
Kampania rozpoczęta właśnie pod hasłem "Znajdź różnicę" zachęca do kupienia albumu "100 wyjątkowych miejsc" i zobaczenia w nim zakątków świata zagrożonych zmianami klimatycznymi lub ingerencją człowieka. Piękno przyrody tych rejonów ma zachęcić odbiorców działań na rzecz ocalenia tych miejsc. 1 proc. wpływów ze sprzedaży albumu - opublikowanego w Polsce przez wydawnictwo Zielona Sowa trafi do proekologicznej organizacji WWF. Polskimi ambasadorami projektu są m.in. podróżnik Marek Kamiński oraz prezenterzy pogody Jarosław Kret i Tomasz Zubilewicz.
Akcja promocyjna obejmuje internet (Onet.pl, e-biuletyn WWF Polska), prasę (Poznaj Świat, E-stilo, Planeta Ziemia) oraz outdoor (billboardy Ströer w Krakowie, Warszawie, Trójmieście, Szczecinie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Chorzowie, Katowicach i Bytomiu). Kreacją kampanii - zaplanowanej do 7 grudnia - oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajęła się agencja reklamowa Amako.
Dołącz do dyskusji: 'Znajdź różnicę' w kampanii '100 wyjątkowych miejsc'