Zmiany w marketingu Marquard Media Polska
Od grudnia w strukturze działu marketingu wydawnictwa Marquard Media Polska utworzone zostaną trzy piony. W związku z tym powstaną nowe stanowiska i nastąpią awanse.
Dział marketingu będzie podzielony na piony: luksusowych magazynów kobiecych (obejmujący tytuły "Cosmopolitan", "Joy" i "Shape"), luksusowych magazynów męskich i magazynów special interests ("CKM", "Playboy", "Voyage") oraz magazynów poradnikowych ("Pani Domu", "Olivia"). Struktury te podlegać będą bezpośrednio dyrektor marketingu Urszuli Wilk.
Brand managerem grupy luksusowych magazynów kobiecych zostanie Katarzyna Drągowska, która awansuje na to stanowisko z funkcji brand managera miesięczników "Cosmopolitan" i "Joy". Specjalistą do spraw marketingu grupy będzie Aleksandra Juszczakiewicz - dotychczas w funkcji specjalisty ds. marketingu miesięcznika "Playboy".
Z kolei Joanna Mazur, do tej pory brand manager "CKM", awansuje na stanowisko brand managera grupy luksusowych magazynów męskich i magazynów special interests. Na stanowisko specjalisty ds. marketingu grupy prowadzona jest rekrutacja.
Struktura pionu magazynów poradnikowych nie ulega zmianie. Za marketing "Pani Domu" nadal odpowiadać będą Alicja Pągowska i Ewa Szczególska, natomiast za marketing "Olivii" - Marta Klewińska.
Nowo utworzonym stanowiskiem w strukturze marketingu Marquard Media Polska jest funkcja menedżera kreatywnego, odpowiadającego za kreację telewizyjnych i radiowych kampanii reklamowych. Z początkiem października stanowisko to objęła Urszula Wolska, poprzednio zatrudniona na stanowisku producenta-koordynatora w dziale produkcji fabularnej TVN, przez ostatnie dwa lata współpracująca z wydawnictwem sprawując nadzór artystyczny przy produkcjach reklamowych.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w marketingu Marquard Media Polska