Zmiany personalne w 'Businessman.pl'
Od listopada zmienił się skład redakcji i biura reklamy miesięcznika "Businessman.pl", wydawanego przez spółkę MMG Polska wchodzącą w skład Migut Media SA.
Z redakcją tytułu rozstali się zastępcą redaktora naczelnego Tomasz Miarecki i sekretarz redakcji Grzegorz Stech, którzy zakładają nowe pismo (więcej na ten temat), nadal mają jednak współpracować z magazynem.
Nowymi zastępcami redaktora naczelnego zostali Danuta Bierzańska, wcześniej redaktor naczelna "Magazynu BBC" i dyrektor wydawnictwa wydającego ten tytuł (od listopada br. pismo to ukazuje się jako dział w "Businessman.pl") oraz Łukasz Komuda, dotychczas dziennikarz "Businessman.pl". Na stanowisko sekretarza redakcji zatrudniono Renatę Barańską.
Z biura reklamy magazynu odeszła jego szefowa Anna Janek i jej zastępczyni Dorota Tymińska. Stanowisko dyrektora biura reklamy pełnić będzie teraz Adam Feldman, który jest jednocześnie dyrektorem zarządzającym tytułu.
Zostały utworzone dwa zespoły reklamowe. Szefem pierwszego z nich na stanowisku product managera został Karol Karwowski, wcześniej związany z Axel Springer Polska. Drugi zespół reprezentuje Piotr Salamon, dotychczas pracujący w GW Infor. Nowymi specjalistami ds. reklamy w biurze zostali: Beata Stysiuk, Przemysław Nowiński, Monika Krawczuk i Damian Pawłowski.
Pod koniec miesiąca z "Businessman.pl" odejdzie także Olaf Furmanek, dyrektor działu marketingu i sprzedaży magazynu. Na razie nie wiadomo, kto go zastąpi.
- Po roku działalności pismo zdobyło bardzo dobrą pozycję rynkową, którą chcemy umacniać i stąd konieczność rozbudowy zespołu i wiążące się z tym zmiany w składzie osobowym - komentuje Wiesław Migut, redaktor naczelny "Businessman.pl" (stanowisko to objął po odejściu Piotra Cegłowskiego w październiku br.) i jednocześnie prezes Migut Media SA.
Obecnie "Businessman.pl" wraz z BCC kompletuje skład osobowy ekspertów do Rady Programowej magazynu. Grupa wybitnych ekspertów będzie czynnie uczestniczyć w przygotowaniu i tworzeniu wartościowych materiałów redakcyjnych.
Średnia sprzedaż ogółem pisma w okresie od stycznia do czerwca br. wyniosła 23 139 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Zmiany personalne w 'Businessman.pl'