Zmiana logo wydawnictwa SportLive24
Od 1 grudnia 2008, wydawnictwo SportLive24 promuje swoją działalność pod nowym znakiem handlowym, co jest związane z nowym etapem rozwoju wydawnictwa, jak i zmianą jego wizerunku.
Logotyp zbudowany jest w prosty i czytelny sposób, a jednocześnie podkreśla dynamizm z jakim rozwija się firma. Dwa kolory liter symbolizują profesjonalizm i rzetelności w przekazywaniu informacji. Ikona "24" - znak kończący logotyp, to potwierdzenie czujności i zaangażowania z jakimi śledzimy wydarzenia sportowe non stop.
"Nowy logotyp ma na celu wyróżnić naszą ofertę na rynku wydawniczym, zainicjować nowy etap w dziejach spółki i podkreślić ukierunkowanie na poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań w przekazywaniu informacji sportowych" - mówi Prezes Zarządu Tomasz Wójkowski.
Wraz z nowym logo spółki uruchomiona została nowoczesna strona internetowa Wydawnictwa (www.sportlive24.pl), na której można znaleźć między innymi: aktualne informacje o spółce i wydawanych magazynach, ofertę Biura Reklamy, prenumeratę Online i aktualne oferty pracy.
Dołącz do dyskusji: Zmiana logo wydawnictwa SportLive24