SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zimowy sponsoring Maxdata Polska

Maxdata Polska podjęła pierwsze działania związane z realizacją strategii budowania pozycji marki na rynku w 2006r.

Dzięki udanej realizacji planu za rok 2005, firma zdecydowała się na kontynuację sponsoringu sportowego. Od stycznia 2006r. MAXDATA Polska po raz drugi została oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Skoczków Narciarskich. Angażując się w tę dyscyplinę sportu producent sprzętu komputerowego wesprze również młodą kadrę - Narodowy Program Rozwoju Skoków Narciarskich pod nazwą „Szukamy następców Mistrza” (LOTOS CUP) - podano w komunikcie.
 
MAXDATA Polska została Oficjalnym Partnerem Polskiego Związku Narciarskiego (PZN) wspierając kadrę skoczków narciarskich. Dzięki współpracy ze sprawdzonym w ubiegłym sezonie sponsorem, kadra skoczków jeszcze bardziej profesjonalnie będzie mogła przygotowywać się do startu na  Olimpiadzie. Firma zaangażowała się w działania wspierające polską kadrę skoczków udostępniając między innymi profesjonalny sprzęt komputerowy, dzięki któremu zwiększą się możliwości organizacji efektownego planowania i realizowania zwycięskiego programu skoków. Trenerzy i zawodnicy  polskiej kadry skoczków narciarskich podczas oficjalnych zawodów będą eksponować logo firmy na smyczach. Oprócz wsparcia finansowego MAXDATA Polska przekaże komputery na potrzeby sztabu szkoleniowego i Polskiego Związku Narciarskiego.
 
Jako partner Lotos Cup 2006 MAXDATA Polska przekaże 15 komputerów PC dla klubów uczestniczących w Narodowym Programie Rozwoju Skoków Narciarskich, notebooki dla biura prasowego zawodów  oraz  wesprze organizację zawodów młodzieżowych. Producent sprzętu komputerowego ufunduje również komputery dla polskich mistrzów świata w kategoriach młodzieżowych w sezonie 2004/2005.
 
W sezonie zimowym 2006 MAXDATA obecna będzie na skoczniach zawodów młodzieżowych „LOTOS CUP”, oraz na kombinezonach młodych skoczków. „Skoki narciarskie są bardzo silną dyscypliną sportu w Polsce. Podobnie jest z firmą MAXDATA Polska, która mimo dużej konkurencji, zachowuje czołową pozycję na rynku. Stawiając na długofalową współpracę z najlepszymi, w roku 2006 firma podjęła decyzję o wsparciu zawodowych sportowców jak i uzdolnionej, rokującej na przyszłość młodzieży. W sezonie olimpijskim dołożymy wszelkich starań, aby realizacja wspólnych przedsięwzięć z firmą MAXDATA była dla zawodników i osób, z którymi mamy przyjemność współpracować, profesjonalnym oraz satysfakcjonującym doświadczeniem – powiedział Jarosław Nowicki, Dyrektor Generalny MAXDATA Polska  „Sponsoring firmy MAXDATA Polska jest dla nas dowodem, że zaufał nam profesjonalny i sprawdzony partner. Mam nadzieję, że dzięki naszej współpracy będziemy wspólnie budować pozytywny wizerunek firmy i Polskiego Związku Narciarskiego a nasi skoczkowie dzięki zaawansowanym technologiom komfortowo i na najwyższym poziomie będą przygotowywać się do startu na Olimpiadzie.” - dodał Kurator Polskiego Związku Narciarskiego Apoloniusz Tajner.
 
Od początku funkcjonowania na polskim rynku MAXDATA Polska aktywnie działa na polu marketingu sportowego. Pragnieniem firmy MAXDATA Polska jest aby współpraca w sezonie zimowym 2005/2006 opierała się na profesjonalnych podstawach, dzięki czemu będzie mogła nadal aktywnie wspierać polskich sportowców w drodze po olimpijskie medale.

Dołącz do dyskusji: Zimowy sponsoring Maxdata Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl