SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ZEBRA „twarzą” kampanii serwisu NaszeMiasto.pl

NaszeMiasto.pl, miejski serwis informacyjny Grupy Polskapresse, rozpoczyna kampanię promocyjną, która realizowana będzie pod hasłem „ZEBRAliśmy NaszeMiasto.pl...”.

Działania mają na celu zwiększenie rozpoznawalności i zasięgu serwisu, a także wspieranie lokalnych działań i inicjatyw w myśl strategii rozwoju produktu. Twarzą kampanii jest ZEBRA, stanowiąca część hasła promocyjnego.

Startujące wraz z majówką działania wizerunkowe w regionach obejmują przede wszystkim BTL i będą towarzyszyły dużym imprezom miejskim. Charakterystyczna postać zebry pojawi się na juwenaliach, piknikach i imprezach sportowych, w tym m.in. na krakowskiej Nocy Muzeów, wyborach miss, grach miejskich czy Wyścigach Smoczych Łodzi. Hasło kampanii będzie modyfikowane zależnie od miasta, w którym prowadzone będą działania np. w Łodzi serwis promowany będzie hasłem „ZEBRAliśmy Łódź klubowo…”, a w stolicy - „ZEBRAliśmy Warszawę informacyjnie...”.

Kampania ATL obejmie internet (Onet.pl, Wp.pl, GG, serwisy Polskapresse, portale społecznościowe), radio (Gupa Eurozet), kina (Cinema City i Multikino) i outdoor (ekrany LED).

Za opracowanie założeń kampanii, planowanie, kreację i zakup mediów, a także produkcję materiałów odpowiedzialny był dział marketingu Grupy Polskapresse.

Dołącz do dyskusji: ZEBRA „twarzą” kampanii serwisu NaszeMiasto.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl