„Zdrady 8” hitem Polsatu. Wygrały z konkurencją i zarobiły 13,8 mln zł z reklam
Ósmy sezon „Zdrad” oglądało średnio 1,32 mln osób. Polsat w czasie emisji paradokumentu wygrał ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 13,79 mln zł.
Średnia widownia ósmego sezonu serialu paradokumentalnego „Zdrady” pokazywanego w okresie od 1 września do 17 listopada br. (w czwartki o godz. 22.15) wyniosła 1,32 mln osób. Przełożyło się to na 12,59 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 12,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,97 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię zgromadził odcinek paradokumentu z 13 października br. Przed telewizorami zgromadził on 1,60 mln oglądających.
Data |
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|||
13-10-2016 |
22:17:41 |
23:14:42 |
1 599 937 |
14,78% |
17-11-2016 |
22:15:34 |
23:13:00 |
1 516 331 |
13,83% |
27-10-2016 |
22:17:48 |
23:14:43 |
1 466 430 |
13,95% |
Polsat w paśmie nadawania „Zdrad” wygrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W tym paśmie wiceliderem był TVN, który emitował wtedy „Kuchenne rewolucje” oraz filmy fabularne i osiągnęła 12,38 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP1 („Sprawa dla reportera” i „Warto rozmawiać”; 7,50 proc.), a czwarte - TVP2 (pasmo filmowe; 6,29 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat Polsat zajął drugie miejsce, przegrywając z TVN. Trzecia była Dwójka, a czwarta Jedynka.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polsat - Zdrady 8 |
1 315 494 |
12,59% |
595 005 |
12,67% |
884 952 |
12,97% |
TVN |
1 293 547 |
12,38% |
782 037 |
16,65% |
1 033 913 |
15,15% |
TVP1 |
783 736 |
7,50% |
177 272 |
3,77% |
352 686 |
5,17% |
TVP2 |
657 418 |
6,29% |
358 460 |
7,63% |
511 322 |
7,49% |
Wpływy reklamowe przy emisji ósmej serii „Zdrad” wyniosły 13,79 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W każdym odcinku „Zdrad” opowiadana jest historia innej pary, w której jeden z partnerów podejrzewa drugiego o zdradę. Widzowie mogą zobaczyć jak w odkryciu prawdy pomaga mu prywatny detektyw, a pomocy udziela psycholog.
Reżyserem serialu jest Okił Khamidov, a producentem wykonawczym - firma Tako Media.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 12,35 proc.
Dołącz do dyskusji: „Zdrady 8” hitem Polsatu. Wygrały z konkurencją i zarobiły 13,8 mln zł z reklam