SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Zanurz i wygraj” w promocji herbaty Lipton

Unilever Polska rozpoczął działania marketingowe wspierające herbatę Lipton. Obecnie trwa loteria promocyjna, a na początku kwietnia ruszy kampania reklamowa w telewizji. Akcję przygotowały i realizują firmy Red8 Digital i PHD Media Direction.

Loteria promocyjna, która właśnie wystartowała, jest prowadzona są pod hasłem „Zanurz i wygraj”. W akcji wygrywają osoby, które po zanurzeniu torebki herbaty w wodzie zobaczą na niej ukryty wcześniej symbol nagrody (do zdobycia są m.in. tablety Samsug Galaxy Tab S i kamery GoPro). Promocja potrwa do końca października.

Akcji towarzyszyć będzie telewizyjna kampania reklamowa, której start zaplanowano na kwiecień br. Spot emitowany będzie na antenie TVN i Polsatu.

Za przygotowanie i realizację promocji (m.in. stronę zanurziwygraj.pl i promocyjny layout opakowań herbaty Lipton) oraz kreację i produkcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja Red8 Digital, natomiast za planowanie i zakup mediów - dom mediowy PHD Media Direction.

Dołącz do dyskusji: „Zanurz i wygraj” w promocji herbaty Lipton

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl