Zalando ma nową agencję do globalnej obsługi mediowej
Zalando, europejska internetowa wielomarkowa platforma modowa, wyznaczyła Crossmedia na swojego globalnego strategicznego partnera mediowego. Współpraca będzie koncentrować się na wzmocnieniu globalnej strategii, planowaniu i koordynacji rynku lokalnego, ponieważ Zalando nadal rozwija swoją działalność w Europie.
- W Zalando jesteśmy oddani kształtowaniu przyszłości mody i stylu życia w e-commerce w Europie. Współpraca z najlepszymi agencjami, takimi jak Crossmedia, wspiera nasze wysiłki na rzecz realizacji naszej wizji stania się paneuropejskim ekosystemem e-commerce - powiedział Ivan Ponce, dyrektor go-to-market marketing and media w Zalando. - Strategiczna wiedza Crossmedia i ich doświadczenie na rynkach europejskich odegrają ważną rolę we wspieraniu naszych ambicji, aby stać się wiodącym miejscem inspiracji modą i stylem życia.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Zakres obowiązków Crossmedia będzie obejmował wsparcie 25 kluczowych rynków lokalnych w opracowywaniu planów medialnych opartych na globalnych wytycznych strategicznych. Będą również świadczyć usługi konsultacyjne i rozwijać spersonalizowaną i zwinną operację medialną.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Ostatnio obsługą mediową Zalando na 25 rynkach, na których jest obecna platforma, w tym również w Polsce zajmowała się agencja iProspect (dentsu), który zdobyła budżet tego klienta w przetargu na początku 2023 roku.
Dołącz do dyskusji: Zalando ma nową agencję do globalnej obsługi mediowej