Zakonnica twarzą RMF FM - zobacz spot!
W nowej kampanii wizerunkowej RMF FM zakonnice tańczą do przebojów znanych z anteny. Trzydziestosekundowy spot prezentują zabawne, a czasami nietypowe historyjki związane ze słuchaniem RMF FM.
W kampanii wykorzystano najpopularniejsze obecnie utwory - Mika "Relax", Sugababes "Push The Buton", Texas "Summer Son", September "Cry For You", Amel Bent "Eye Of Tiger", Beatfreakz "Somebody's watching me".
- Zakonnica jest takim samym przykładem człowiekiem jak my wszyscy. Wydaje się mało prawdopodobne, aby pokazanie afirmacji życia mogło kogokolwiek urazić - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Kozłowska, szefowa działu PR RMF FM.
Kampania ruszyła na początku tygodnia. Spot "RMF FM Najlepsza Muzyka", jest kontynuacją muzycznej kampanii wizerunkowej prowadzonej przez stację wiosną.
- Chodziło o przełamanie kanonu myślenia o radiu. Profil stacji jest stargetowany na młodego odbiorcę. Nasz wizerunek jest zatem wypadkową wszystkiego tego, co się z nim wiąże - dodaje.
W pierwszym etapie spoty reklamowe emitowane będą w telewizji, internecie oraz w kinie, następnie reklamy pojawią się w prasie.
Kreację i planowanie mediów stworzyła agencja ART FM. Czas reklamowy zakupił dom mediowy MindShare.
Dołącz do dyskusji: Zakonnica twarzą RMF FM - zobacz spot!