SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zadowolenie nie oznacza lojalności

O ile amerykańscy i brytyjscy konsumenci są generalnie zadowoleni z usług operatorów mobilnych, internetowych, kablowych czy satelitarnych, to wielu zmieniłoby swojego dostawcę, gdyby ten przedstawił im lepszą ofertę.

Blisko 80 procent respondentów ocenia swoje obecne doświadczenia związane z takimi usługami pozytywnie - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firmy Amdocs.

Jednocześnie 33 procent badanych Amerykanów i 23 procent Brytyjczyków wyraziło duże zainteresowanie zmianą swojego dostawcy, gdyby inny zaoferował im lepsze doświadczenie.

Subskrybenci, którzy dokonali już takiej zmiany, najczęściej robili to z uwagi na bardziej atrakcyjną ofertę konkurencji. Zdecydowanie rzadziej przyczyną było niezadowolenie z dotychczasowych usług.

Z badania Amdocs wynika również, że za lepsze doświadczenie respondenci są nawet gotowi zapłacić więcej. 33 procent Amerykanów i 22 procent Brytyjczyków w takim przypadku wyłożyłoby ze swojej kieszeni odpowiednio o 5 dolarów i 5 funtów więcej.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Zadowolenie nie oznacza lojalności

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl