Zadowolenie nie oznacza lojalności
O ile amerykańscy i brytyjscy konsumenci są generalnie zadowoleni z usług operatorów mobilnych, internetowych, kablowych czy satelitarnych, to wielu zmieniłoby swojego dostawcę, gdyby ten przedstawił im lepszą ofertę.
Blisko 80 procent respondentów ocenia swoje obecne doświadczenia związane z takimi usługami pozytywnie - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firmy Amdocs.
Jednocześnie 33 procent badanych Amerykanów i 23 procent Brytyjczyków wyraziło duże zainteresowanie zmianą swojego dostawcy, gdyby inny zaoferował im lepsze doświadczenie.
Subskrybenci, którzy dokonali już takiej zmiany, najczęściej robili to z uwagi na bardziej atrakcyjną ofertę konkurencji. Zdecydowanie rzadziej przyczyną było niezadowolenie z dotychczasowych usług.
Z badania Amdocs wynika również, że za lepsze doświadczenie respondenci są nawet gotowi zapłacić więcej. 33 procent Amerykanów i 22 procent Brytyjczyków w takim przypadku wyłożyłoby ze swojej kieszeni odpowiednio o 5 dolarów i 5 funtów więcej.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Zadowolenie nie oznacza lojalności