Żabka dementuje reklamowe informacje o zamknięciu
Żabka zakończyła teaserową część kampanii reklamowej z okazji 10-lecia istnienia, w której podawano komunikat o zamknięciu tej sieci sklepów. Obecnie rozpoczyna się akcja konsumencka, która prostuje tą informację: zamknięte zostały Żabki-Sejfy z nagrodami.
Ogólnopolska kampania reklamowa z okazji 10-lecia istnienia Żabki rozpoczęła się 4 września częścią teaserową, w której ogłoszenia w mediach, plakaty w witrynach sklepów i inne materiały POS informowały o decyzji zarządu dotyczącej zamknięcia tej sieci. Akcję prowadzono też pod hasłem "& bo żabka była zamknięta" w internecie, gdzie wykorzystano marketing wirusowy. E-kartki przedstawiające w sposób humorystyczny osoby w sytuacjach, w których nie ma sklepów należących do tej sieci, zostały umieszczone w takich serwisach jak joemonster.pl, youtube.pl, widelec.pl czy wrzuta.pl. Działania reklamowe uzupełniały eventy demonstracyjne w "Obronie Żabek".
- Chcieliśmy się przekonać, czy konsumentom będzie brakować naszych sklepów - uzasadnia Agnieszka Michalak-Lunt, rzecznik prasowy Żabka Polska SA. - Na potrzeby akcji przeprowadziliśmy badania opinii publicznej, które wykazały, że prawie milion Polaków deklaruje potrzebę robienia zakupów w naszej sieci - zaznacza.
Obecnie rozpoczyna właściwy etap kampanii wyjaśniający jej część teaserową, w którym podawane są informacje, że to Żabki-Sejfy zostają zamykane. Tym samym startuje skierowana zarówno do konsumentów, jak i pracowników sklepów tej sieci akcja promocyjna, w której wysyłane SMS-ami kody z paragonów biorą codziennie udział w losowaniu nagrody pieniężnej. Loterię wspierają spoty telewizyjne i radiowe oraz reklamy prasowe.
Strategia oraz realizacja zintegrowanej kampanii zostały przygotowane przez departament marketingu Żabka Polska SA i agencję Tequilla/Polska, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare.
Dołącz do dyskusji: Żabka dementuje reklamowe informacje o zamknięciu