Z Toshiby do Panasonica
Magdalena Fariaszewska została nowym Sales and Marketing Managerem w dziale Solution Business Panasonic Polska.
Jej zadaniem jest stworzenie nowej strategii sprzedaży i umocnienie pozycji marki Panasonic na rynku projektorów multimedialnych.
Fariaszewska w latach 2005 - 2007 pracowała w firmie Toshiba Tec Poland na stanowisku Key Account Managera, a następnie na stanowisku Product Managera.
Za swój główny cel Magdalena Fariaszewska stawia sobie zdobycie przez Panasonic Polska pozycji lidera w kategorii hi-endowych projektorów instalacyjnych. Jeszcze w tym roku zamierza wspólnie z partnerami biznesowymi zrealizować znaczące instalacje systemowe, kinowe i teatralne z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanych technologicznie projektorów Panasonic.
Magdalena Fariaszewska jest absolwentką Wyższej Szkoły Mediów i Komunikacji Społecznej w Warszawie (magister politologii ze specjalizacją dyplomacja i służby zagraniczne).
Dołącz do dyskusji: Z Toshiby do Panasonica